default-header

Pace maker

Home Forums Pacemaker Pace maker

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #87480 Reageer
    happylil
    Deelnemer

    Haha! Lees nu net dat alles al achter de rug is, komt omdat het nog zo vroeg is en ik net mn luikjes heb opengedaan…..
    Fijn voor je dat het gebeurd is, neem lekker je rust en laat je verwennen!

    Groeten van Lil.

    #87482 Reageer
    Jitske
    Deelnemer

    Gelukkig is het allemaal achter de rug, ik had in het begin ook last van slapen dat ging niet zo lekker want ik kon niet op me zij liggen.
    Nu gaat het wel beter, ik vind zelf dat ik best snel genees, valt me alles mee ik vond het ook wel zeer doen toen die pacemaker in de pocet geplaatst werd.
    groetjes

    #87490 Reageer
    Jitske
    Deelnemer

    Het ging een tijdje goed maar het lijkt wel of ik toch nog een beetje duizelig ben af en toe kan dat kloppen? Ligt dat misschien aan de afstelling. Ik moet maandag toch weer heen voor controle dan vraag ik het wel.

    #87491 Reageer
    happylil
    Deelnemer

    Dat zou zomaar kunnen.
    Voordat je “gefine-tuned”bent ben je zomaar een aantal weekjes verder.
    Tis ook nog kort geleden dus je lijf moet ook effies bijkomen.
    Zelf ben ik , samen met de techneuten ook vele malen bezig geweest om de juiste afstelling te krijgen, het is een precisie klusje……

    Veel succes maandag, en laat je even weten??

    Groeten van Lil

    #87503 Reageer
    Jitske
    Deelnemer

    Ik ben voor controle geweest maar het was allemaal goed,hij heeft wel wat bijgesteld maar die keer dat ik duizelig was heeft hij niet gezien.Hij zei dat het ook kan dat mijn bloeddruk omlaag gaat en dan de bloedvaten gaan openstaan, ik heb ook vaak hele lage bloeddruk.
    Nou meer zout eten dan maar. 🙂

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
Reageer op: Pace maker
Je informatie: