default-header

Online enquête medicijngebruik hartinfarct. (Productontwik.)

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Online enquête medicijngebruik hartinfarct. (Productontwik.)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79470 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal,

    Ik wil graag een oproep doen om iedereen met een hartinfarct mijn enquête in te vullen.

    In samenwerking met Stichting Begeleide Zelfzorg en in opdracht van Logica, ben ik bezig met mijn afstudeeropdracht voor mijn master Design for Interaction (een master van Industrieel Ontwerpen van de TU Delft). Ik ben aan het onderzoeken hoe medicijngebruik ondersteund kan worden met behulp van een ICT-hulpmiddel, en om uiteindelijk een hulpmiddel te ontwerpen.
    Een onderdeel van mijn onderzoek is een enquête die kijkt naar de factoren die medicijngebruik beïnvloeden. Deze enquête staat online. Ik zou jullie graag willen vragen om deze in te vullen, en andere mensen te vragen om het in te vullen, zodat er een grote respons is.

    Jullie kunnen de enquête vinden op: http://www.thesistools.com/web/?id=166705

    Mochten jullie vragen of opmerkingen hebben, dan kunnen jullie dit mailen naar
    f.p.chan [at] student.tudelft.nl
    Hartelijk dank voor jullie medewerking!

    Fon-Phoei Chan

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Online enquête medicijngebruik hartinfarct. (Productontwik.)
Je informatie: