default-header

Onderzoek over statines

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Onderzoek over statines

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #79791 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Wij zijn benieuwd naar uw ervaringen en voorkeuren

    Statines vormen een effectieve behandeling voor hart- en vaatziekten. Maar het is bekend dat veel mensen met vragen zitten over statines of tegen problemen aanlopen. Bijvoorbeeld bijwerkingen of praktische problemen. Wij willen graag meer inzicht krijgen in wat er bij verschillende mensen speelt rondom statines. Immers, iedereen is uniek en heeft zijn of haar eigen ervaringen en wensen.

    Wij hebben hiervoor een vragenlijst en keuzetest ontwikkeld, die we momenteel testen. Hiermee willen wij nagaan wat uw ervaringen en voorkeuren zijn als het gaat om het gebruik van statines. Wanneer de vragenlijst en keuzetest goed blijken te werken, kunnen artsen en apothekers deze gebruiken om de zorgverlening beter af te stemmen op individuele mensen.

    Op dit moment zijn wij op zoek naar mensen die deze vragenlijst en keuzetest willen invullen. Uw gegevens worden uiteraard anoniem verwerkt.

    Hebt u interesse en:
    • gaat u binnenkort starten met statines? of
    • gebruikt u op dit moment statines? of
    • hebt u er voor gekozen om te stoppen met statines?

    Dan willen wij graag weten wat uw ervaringen en voorkeuren zijn. U kunt dan een e-mail sturen aan Hans Wouters (onderzoeker farmacie, Universiteit Utrecht) via het e-mailadres j.wouters@uu.nl Vermeld daarin om welke statine het gaat. Het is ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen op telefoonnummer 06 22 73 60 73. Graag beantwoorden wij ook uw vragen.

    U krijgt dan een e-mail toegestuurd met:
    • meer informatie over het onderzoek
    • het internetadres van de vragenlijst
    • en een unieke gebruikersnaam en wachtwoord waarmee u kunt inloggen

    Vervolgens kunt u de vragenlijst invullen en de keuzetest maken.

    Wij nodigen u van harte uit om uw voorkeuren en ervaringen met ons te delen en hopen dat u mee wil werken aan het onderzoek.

    Met vriendelijke groet,

    dr. Hans Wouters
    Farmaceutische Wetenschappen
    Universiteit Utrecht
    E-mail: j.wouters@uu.nl
    Telefoonnummer: 06 22 73 60 73

    #88295 Reageer
    riekie
    Deelnemer

    Dag Mijnheer Wouters.
    Als u mijn Hartverhaal leest, kortgeleden geplaatst(Moedeloos Soms)dan ziet u dat ik nogal ziek werd van de Statines.
    Ik ben dan ook gesstopt tegen de wens van mijn Cardioloog!
    De meeste medicijnen die ik slik zijn preventief..ook de statines.
    Ik zal u een e-mail sturen!
    mvg Riekie

    #88296 Reageer
    riekie
    Deelnemer

    Uw e-mail link werkt niet..tenminste niet voor mij :unsure:

    #88297 Reageer
    volhoudster
    Deelnemer

    riekie schrijft:
    [quote]Uw e-mail link werkt niet..tenminste niet voor mij :unsure:[/quote]voor mij werkt ie wel :laugh: gr leny

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Onderzoek over statines
Je informatie: