default-header

Onderzoek naar waarden in de zorg

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Onderzoek naar waarden in de zorg

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #80301 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste lezer,

    Om inzicht te krijgen in de wensen van de patiënten en hun belangrijkste waarden in de zorg, voer ik momenteel een afstudeeronderzoek uit. Onderdeel van dit onderzoek is een anonieme online-enquête waarin u kunt aangeven welke waarde(n) het belangrijkst voor u zijn in de zorg. Daarnaast krijgt u de kans om aan te geven welke manier van communiceren vanuit zorginstellingen u prettig vindt.

    Uw mening is belangrijk bij het in kaart brengen van de behoeften van mensen die gebruik maken van zorg en daarom nodig ik u van harte uit om uw mening te geven in de enquête. Zo maakt u het mogelijk om verbeterpunten in de zorg aan het licht te brengen. Deelname aan de enquête is volledig anoniem en het invullen van de enquête duurt ongeveer tien minuten. De link naar de enquête is: http://q.mwm2.nl/MEhiPXJAdEOkvXNOlSvZ2g

    Alvast hartelijk dank voor uw deelname!

    Leo Hoekstra
    Afstuderend student Communicatie
    Hogeschool Leiden

    #91104 Reageer
    Artist86
    Gast

    Beste Leo Hoekstra,

    Bij deze is de vragenlijst door mij ingevuld. Veel succes naar verder onderzoek en uw afstuderen..
    Wel vraag ik mij stiekem een klein beetje af hoe het onderzoek zal verlopen, aangezien de vragen zelf toch niet echt heel diep ingaan op de wensen van de patiënten.

    Groeten
    Daphny

    #91105 Reageer
    Hoekstra
    Deelnemer

    Beste Daphny,

    Bedankt voor het invullen van de enquête! Het klopt dat de enquête niet heel diep ingaat op de waarden, daar is de enquête helaas niet het meest geschikte middel voor. Op het moment dat de enquête sluit, bekijk ik de 3 meest gekozen waarden. Vervolgens nodig ik respondenten uit die deze waarden als het belangrijkste hebben aangevinkt en hun gegevens hebben ingevuld voor een interview om dieper in te gaan op de waardes en achterliggende gedachten daarvan van de patiënt.

    Bedankt voor je feedback en het invullen!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Onderzoek naar waarden in de zorg
Je informatie: