default-header

Onderzoek naar technologisch (thuis)hulpmiddel

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Onderzoek naar technologisch (thuis)hulpmiddel

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80708 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste lezers,

    Het is bekend dat bewegen voor hartpatiënten belangrijk is. Dit onderwerp vind ik persoonlijk heel interessant en is de aanleiding voor mijn afstudeeronderzoek naar de trainingsmogelijkheden van hartpatiënten.

    Zo’n onderzoek is leuk, maar hierbij wordt vaak de mening van de hartpatiënt vergeten. Hierdoor ben ik juist geïnteresseerd in uw mening en wat u doet op het gebied van bewegen. Zelfs als u niet wilt of kunt bewegen is dit voor mij goed om te weten.

    Met dit uitgangspunt heb ik een enquête opgesteld en u zou mij heel erg helpen door dit in te vullen. De enquête is geheel anoniem en kost ongeveer 10 tot 15 minuten om in te vullen.

    Ik hoop van harte dat u wilt mee werken aan mijn onderzoek. Als u op de link klikt, wordt u doorgestuurd naar de vragenlijst.

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdRKD2lOY2zPxxz3EDaOhKSEt2CvajZB8P_uOWwKhoBrmyqOg/viewform

    Alvast bedankt en mocht u nog vragen hebben, dan kunt u me altijd een bericht sturen.

     

    Met vriendelijke groet,

    Veerle, student gezondheidszorgtechnologie

     

    #93732 Reageer

    Beste Veerle, 

     

    de link werkt niet meer, is het onderzoek gesloten?

     

    vr groet,

     

    Wijnand 

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Onderzoek naar technologisch (thuis)hulpmiddel
Je informatie: