default-header

Onderzoek naar een nieuw geïntegreerd programma voor personen met hartfalen

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Onderzoek naar een nieuw geïntegreerd programma voor personen met hartfalen

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 6 jaren geleden door bert.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #80700 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder
    Hallo iedereen, 
     
    ik heet Liesbet, ik ben verpleegkundige en studeer verder voor Master in het management en beleid van de gezondheidszorg. Voor mijn thesis doe ik onderzoek naar de opstart voor een geïntegreerd programma (integrated care) voor personen met hartfalen en hun omgeving. Kort samengevat wil dit programma zich meer richten op de patiënt en zijn omgeving en een betere zorgverlening doorheen het hele ziekteproces verlenen. 
     
    Ik ben opzoek naar patiënten en hun nauwe omgeving die mij hun ervaringen willen delen. Zoals knelpunten en pluspunten in de behandeling en zorg die je ervaart bijvoorbeeld. Wat kan beter? Wat mis je? Waar ontbreekt er hulp of info? 
     
    Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en neem deze mee in mijn onderzoek in de hoop jullie ziekteproces te kunnen verbeteren. Het hoeft niet uitgebreid te zijn 🙂 
     
    Jullie kunnen altijd hieronder reageren of mailen naar Liesbet.Delforge@ugent.be
     
    Alvast bedankt, 
    groetjes Liesbet
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Onderzoek naar een nieuw geïntegreerd programma voor personen met hartfalen
Je informatie: