- Dit onderwerp bevat 122 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door animal.
- AuteurBerichten
- VonneGast
Turn your face to the sun
And the shadow is behind youVonneGastAls de klokken der herinnering luiden, wordt het zondag in het hart
VonneGastAlleen met het hart kan men duidelijk zien
Het essentiële is onzichtbaar voor het oogMindworkzSleutelbeheerderVonne schrijft:
[quote]Wie een waarom heeft waarvoor hij kan leven
Kan bijna elke hoe verdragen[/quote]Hartelijk dank Vonne! Ze zijn allemaal goed. Maar deze ga ik doorgeven aan een vriendin die het heel moeilijk heeft nu.
Waarom zelf klunzen met tekst en woorden als er al zoiets treffends en troostends bestaat?
DoneVonneGastGraag gedaan Done.
[quote]Waarom zelf klunzen met tekst en woorden als er al zoiets treffends en troostends bestaat?
[/quote]Je hebt helemaal gelijk. Ik schrijf al jaren mooie spreuken die ik tegen kom in een schrift en zo zit er altijd wel wat passends tussen wanneer ik het nodig heb.
VonneGastEr bestaat slechts één geneesmiddel tegen grote zorgen: kleine vreugden. (K. M. Waggerl)
VonneGastDe gevaarlijkste hartziekten zijn nog steeds: afgunst, haat en hebzucht. (Pearl S. Buck)
VonneGastHet geheim van gelukkig zijn, is weten te genieten van wat je hebt en in het verliezen van verlangens naar zaken, die buiten je bereik liggen. (Lin Yutang)
VonneGastpessimist heeft de bewijzen in handen, de optimist de troeven, de cynicus de knepen, de gelovige de wondermiddelen, de humorist het huismiddel, de liefdevolle de remedie.
(J. de Valckenaere)VonneGastDe humor draagt de ziel over de afgronden heen en leert ze met haar eigen leed spelen. (Feuerbach)
VonneGastSommige “grote’ mensen zijn vergeten hoe het is om ‘klein’ te zijn
Ervaar de grootsheid in het kind zijnVonneGastKies een gelukskoekje en er verschijnt een spreuk :
VonneGast
VonneGastHet gras bij de buren is niet altijd groener. Het hangt er maar van af hoe het licht er op valt.
VonneGast
- AuteurBerichten