default-header

mogelijk lekke hartklep

Home Forums Hartkleppen mogelijk lekke hartklep

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79461 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Mijn verhaal

    2 week geleden werd ik door de huisarts doorgestuurd naar de cardioloog omdat er een stevige ruis bij m’n hart te horen was en omdat ik snel moe ben.
    afgelopen vrijdag naar de cardioloog in drachten geweest waar ik eerst een hartfilm moest laten maken daarna een onderzoek bij de cardioloog die mij al snel vertelde dat ik een lekke hartklep zou hebben.
    na het gesprek met de arts hebben ze nog een echo van het hart gemaakt en ben ik afgelopen maandag weer langs geweest voor een fietstest.
    Nu heb ik 7 januari pas weer een afspraak met de cardioloog en hoor ik pas of het nu echt een lekke hartklep is en wat ze er eventueel aan kunnen doen.
    dus ja voel me niet niet echt lekker en zit toch wel behoorlijk in spanning.

    #86560 Reageer
    Auke
    Deelnemer

    Ik kom net bij de cardioloog vandaan, met het zelfde verhaal.
    Volgens de cardioloog komt een lekkende klep op mijn leeftijd (61) veel vaker voor en niet verontrustend. Ik krijg 1 bloedverdunner en 1 voor de bloeddruk.
    Over een maand belt hij mij hoe het gaat.
    Dus maak je niet al te druk.
    Vriendelijke groet,
    Auke

    #86641 Reageer
    arianne
    Deelnemer

    hallo
    ik las je verhaal over mogelijk lekkende hartklep.
    hoe is het afgelopen?????????
    ik heb ongeveer 1mnd geleden het tehoren gekregen dat was best schrikken vind ik zelf want bij mijn ging de vraag met en nu…………
    want je leest er zoveel over maar dat is niet wat je zelf heb.
    ik moet namelijk pas over 5mnd terug komen en dan hoor ik hoe het ervoor staat en hoe verder.
    wel ik hoor graag van je
    gr arianne

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: mogelijk lekke hartklep
Je informatie: