default-header

Mexicaanse griep

Home Forums Hartcuriosa Mexicaanse griep

5 berichten aan het bekijken - 91 tot 95 (van in totaal 95)
  • Auteur
    Berichten
  • #85900 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Ik vind dat vaccinaties meer goed dan kwaad doen. Diverse ziektes zijn indrukwekkend onder controle gebracht of zelfs zo goed als helemaal de wereld uit (pokken). Dat virussen muteren is heel normaal van virussen (en bacteriën). Het griepvirus staat bekend om zijn vermogen om vrij snel te kunnen muteren. Bij mij hebben alle vaccinaties, en die tegen de griep ook al jaren, goed gewerkt ook al waren de entstoffen mogelijk een tikje verouderd.
    Een kritische benadering juich ik toe maar de hetze tegen vaccinaties vind ik erg gevaarlijk. Een vaccinatie kan niet altijd 100% bescherming geven net zoals dat er geen bijwerking mogelijk is. Zoals met alles in het leven moet je voor voor- en nadelen tegenover elkaar afwegen.
    Ik zou die verantwoordelijkheid voor de mogelijke gevolgen van het aanraden om niet te vaccineren nooit durven nemen. Gelukkig loopt het meestal goed af met de mensen die zichzelf, hun kinderen of hun huisdieren niet laten vaccineren maar dat is dankzij alle anderen die wel gevaccineerd zijn waardoor de virussen minder kans hebben.

    #85906 Reageer
    Lisa
    Gast

    Kelly Kathleen schrijft:
    [quote]Ik vind dat vaccinaties meer goed dan kwaad doen.[/quote]

    Dat vaccins ons goed doen is een idee dat ons allen ooit met de paplepel is ingegoten. Maar er zijn vele vaccin-insiders, onderzoekers en uit ervaring tot inzicht gekomen artsen die ons al jaren wijzen op de andere kant van de vaccinatie-medaille, waarover je helaas zelden of nooit wordt ingelicht door onze autoriteiten of onze reguliere media…….ik luister al een paar jaar niet meer alleen naar die autoriteiten (overheid, rivm) maar ook naar de vele experts die met vaccinatie in de praktijk te maken hebben en die het nader onderzoeken, zoals bv de arts en onderzoekster Viera Scheibner.

    Dit zegt bijv 1 van de vaccin- insiders over vaccinaties:
    Er zijn veel bewijzen dat immunisatie (vaccinatie) meer kwaad doet dan goed.

    [quote]Diverse ziektes zijn indrukwekkend onder controle gebracht of zelfs zo goed als helemaal de wereld uit (pokken). [/quote]

    Ook dat is ons allen met de paplepel ingegoten. De waarheid is dat veel infectieziekten al vanzelf bijna verdwenen waren (door betere hygiene en voeding en waterkwaliteit en op natuurlijke wijze verkregen immuniteit etc). Heb je de historische grafieken al eens bekeken?

    zie bv: http://hartgenoten.nl/forum/32-algemene-discussies/42-boeken/5205-viera-scheibner-gedegen-onderzoek-naar-vaccinatie

    en hier kun je het Pokkenvaccin verhaal lezen:
    http://www.naturodoc.com/library/public_health/truth_re_smallpox_vaccine.htm

    Dr Parry plaatste in 1928 in het BMJ al vraagtekens bij de pokkenvaccinatie: hij schreef

    „Hoe kan het dat bij pokken de kans op dodelijke afloop bij gevaccineerde mensen vijf maal hoger is dan bij mensen die niet gevaccineerd zijn?
    Hoe het dat in sommige van onze meest gevaccineerde steden — bijvoorbeeld, Bombay en Calcutta — de pokken vaak voorkomen, terwijl in sommige van onze slechtst gevaccineerde steden, zoals Leicester, pokken bijna niet voorkomt?
    Hoe kan het dat ongeveer 80 percent van de ziektegevallen in de Metropolitan Asylums Board pokkenziekenhuizen gevaccineerde personenen betreft, terwijl slechts 20 procent van de patiënten niet is gevaccineerd?“

    en
    In Duitsland hadden in jaren 1870-1871 meer dan 1.000.000 mensen pokken, waarvan er 120.000 stierven. Hiervan was 96 procent ingeënt. Bismarck, de Kanselier van Duitsland, schreef aan de overheden van de diverse Duitse deelstaten dat „de hoop in de doeltreffendheid van het koepokkenvirus als preventie tegen de mensenpokken volledig bedrieglijk is gebleken”.

    [quote]Een kritische benadering juich ik toe maar de hetze tegen vaccinaties vind ik erg gevaarlijk. Een vaccinatie kan niet altijd 100% bescherming geven net zoals dat er geen bijwerking mogelijk is. [/quote]

    Hetze tegen vaccins??? Het gaat de klokkenluiders om het geven van aanvullende informatie, zodat iedereen bewust kan beslissen of hij wel of niet een vaccin wil hebben…..mag dat niet? Sommige mensen willen de schaduwkant wellicht liever niet weten, maar veel mensen toch ook wel.

    En bijwerkingen weghonen (wat pro vaccinatie mensen vaak doen) is niet terecht…. het gaat niet om een tijdelijk rood plekje of een stijve arm na de prik. Denk aan de kinderen die na vaccinatie overleden door wiegendood (zie Viera Scheibners onderzoeken) …zij zei op basis van haar gedegen onderzoeken:
    “Cot (crib) death is caused by vaccines. Vaccines are noxious substances. Serum of SIDS (wiegendood) babies is so poisonous that all mice injected minute amounts of it die.” Het zal je kind maar zijn………..

    (En wiegendood is niet de enige ernstige bijwerking van vaccinaties).

    [quote]Zoals met alles in het leven moet je voor voor- en nadelen tegenover elkaar afwegen.[/quote]

    Ja precies, daarom is het ook belangrijk om over alle informatie te (kunnen) beschikken, welgevallige en onwelgevallige info, de voordelen EN de nadelen, en niet alleen de eenzijdige info van autoriteiten die er belang bij hebben dat zoveel mogelijk mensen prikken blijven halen (zoals ook de farmaceuten), want zij zijn het misschien juist wel die de “Indianenverhalen” vertellen en zonder met harde bewijzen te komen……….

    tot slot laat ik Dr Mendelsohn aan het woord

    PS: elders op het forum staan nog meer uitspraken van artsen en wetenschappers over vaccinaties.

    http://hartgenoten.nl/forum/174-lichaam-en-gezondheid/72-medicijnen/5083-uitspraken-van-vaccinatie-kritische-artsen-en-wetenschappers

    #85907 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Lisa,

    Alles in het leven heeft twee kanten en voor iedere visie is informatie te vinden om de visie te onderschrijven. Je hebt je grondig verdiept en heel wat informatie aangedragen. Ik kies voor mezelf en mijn dieren toch voor de bescherming al laat ik niet klakkeloos alles maar prikken wat aangeboden wordt. Tenslotte zijn de aanbieders belanghebbenden voor een goede omzet.

    #86032 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    [quote]Onterecht miljoenen vaccins gekocht

    Minister Ab Klink van Volksgezondheid kocht vorig jaar onterecht 34 miljoen vaccins tegen de Mexicaanse griep. Dat blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws.

    Adviezen

    De minister kreeg zelfs vooraf adviezen om veel minder vaccins te kopen. Ook kon de minister weten dat de meeste vaccins te laat geleverd zouden worden en dus onbruikbaar waren. Maar die adviezen liet hij links liggen.
    [/quote]

    zie het hele bericht op RTL nieuws:
    http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/07_juli/26/binnenland/Minister_kocht_onterecht_miljoenen_vaccins.xml

    [quote]RTL Z zendt van dinsdag 27 juli tot en met vrijdag 30 juli een programma uit over het vaccin tegen de Mexicaanse griep. Dit begint om 11:20 uur op RTL 7 en wordt een paar keer per dag uitgezonden.
    [/quote]

    #81632 Reageer
    Lisa
    Gast

    Omdat het weer in het nieuws is even een update over de mexicaanse griep en de verspilling van belastinggeld….:

    http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/317888/Miljoenen-euros-verspild-aan-vaccin-Mexicaanse-griep.htm

    Met lezersreacties…..

5 berichten aan het bekijken - 91 tot 95 (van in totaal 95)
Reageer op: Mexicaanse griep
Je informatie: