default-header

longvlies geirriteerd of ontstoken na Ok, wie herkend dit?

Home Forums Hartoperatie longvlies geirriteerd of ontstoken na Ok, wie herkend dit?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #78858 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik ben begin januari geopereerd een open hart operatie waarbij ze mijn hartzakje het pericard hebben verwijderd.
    sinds de operatie gaat het nu heel goed. maar vanaf begin af aan heb ik het gevoel gehad moelijk te kunnen doorademen. je denk dat dat wel overgaat en komt omdat alles gekneusd is door de operatie.
    nu heb ik ong een ruime week geleden griep gehad en sindsdien heb ik nog meer het gevoel niet te kunnen door ademen. nu doet het ook pijn en lijkt het alsof het van binnen schuurt.
    op de hartrevalidatie hebben ze naar de longen geluisterd en een thorax foto laten maken.
    op de foto was niks te zien maar de arts hoorde wel dat er iets schuurde zolas ik het ook voel. na overleg met mijn eigenlijke cardioloog denken ze dat ik ontstoken of geirriteerd longvlies heb. er wordt nog bloed geprikt om te kijken of het geen ontsteking is.
    nu vroeg ik me af wie heeft dit ook gehad geirriteerd of ontstoken longvlies en hoe lang heeft het geduurt ong voordat het over ging?

    grt evelien

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: longvlies geirriteerd of ontstoken na Ok, wie herkend dit?
Je informatie: