default-header

irritaties wat is uw mening

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes irritaties wat is uw mening

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79238 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Oke even een vraag.
    Er staan op dit forum steeds meer oproepen voor enquettes,foto’s en vragen lijsten wat is uw mening hierover.Die niet in het goede topic staan dus buiten de oproepen intervieuws en enquetes.
    Ik ga me er steeds meer aan irriteren en met mij nog meerdere.
    Ik weet het i weer een vraag maar hierna gaat dat namens mij niet meer gebeuren
    fijne dag allemaal B)

    #85626 Reageer
    Patrice
    Gast

    Hi Zeefjes,
    ben ik weer 😛

    Heb tijdens de lunchboterham eens even zitten denken waar ik me aan erger en ik ben er achter dat het me eigenlijk niet zoveel kan schelen dat er jonge mensen zijn die ons benaderen voor informatie/foto’s/enquetes e.d.

    Waar ik woest om word is dat het niet belangrijk is wie de informatie geeft: het mag anoniem, dus het is niet persoonlijk.
    En op de foto hoeft je hoofd niet….. lekker belangrijk…..

    Als ik geen hartpatiënt zou zijn, zou het me eigenlijk niet kunnen schelen. Maar waar ik het allerhardst tegenaan gelopen ben is dat ik dingen moet blijven herhalen:
    – nee, niet de Selokeen ophogen, dan zakt mijn bloeddruk nog verder (die is in rust 90/55) en val ik steeds flauw (op de afdeling: waarom val ik steeds flauw…. waar komt het vandaan….. mevrouw we hebben besloten de Selokeen weer te verlagen, hoezo verlagen?????? Ja dat hadden we opgehoogd……
    -nee, geen Amoxi, ik ben allergisch voor penicilline. ‘Mevrouw u krijgt Amoxicilline om de ontsteking de baas te worden’. deuhhhhhhhhhhhhh. geef me dan maar meteen een spuitje….
    – u moet wel wat op uw gewicht gaan letten (70 kilo bij 1.70 m) 3 kilo aangekomen na laatste infarct. Heb als tiener 10 jaar anorexia gehad, 42 kilo bij 1.70m. Dus ik durf niet te gaan lijnen, veel te bang dat ik weer doorschiet, ook al is het bijna 25 jaar geleden.
    ‘Prima, maar u moet wel een beetje aan uw lijn gaan werken’.

    Dus de gevoeligheid ligt bij mij… ik weet het. Misschien is er met de drie infarcten wel een beetje beschadiging ook in de afdeling Harnas en Afweermechanisme gekomen, dat ik zo heftig en uitgebreid reageer.
    Dus ik klik de afdeling vragen, enquetes, foto’s e.d. gewoon maar niet meer aan.
    groetjes Patrice

    #85629 Reageer
    zeefjes
    Deelnemer

    Zo das behoorlijk heftig en zo herkenbaar allemaal.
    Het is inderdaad de herhaling die op blijft breken wij praten wel alleen wel wanneer het ons uitkomt en niet wanneer een ander dat wil.
    Dat wordt helaas vaak niet erkend door velen niet lotgenoten.
    Leuk spul he die selokeen ze hadden mijn dosis in 1 keer van 100mg naar 200mg gedaan.
    Heel leuk effect gaf dat ik heb een week lang dronken in het ziekenhuis gelegen daardoor.

    Als ze nu dat soort dingen inderdaad op de juiste plaats, plaatsen kunnen we dat overslaan maar ze staan ook onder de noemer algemeen.
    En voor je het weet zit je er weer mee opgescheept.

    Was je boterhammetje lekker

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: irritaties wat is uw mening
Je informatie: