default-header

Interview hypercholesterolemie patiënt (met spoed gezocht!)

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Interview hypercholesterolemie patiënt (met spoed gezocht!)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79474 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Met spoed hypercholesterolemiepatiënten nodig voor interview!

    Voor mijn opleiding farmacie aan de Universiteit van Utrecht heb ik een vrijwilliger met hypercholesterolemie nodig die een interview wil houden. Graag wil ik u vragen of u misschien een patiënt kent of misschien er zelf eentje bent met de aandoening hypercholesterolemie die bereidt is om mijn medestudent te woord te staan aan de hand van een interview. Hij/zij maakt en afspraak met u en komt u opzoeken, u hoeft niet naar Utrecht te komen!

    Het doel van dit interview is om ons studenten meer inzicht te geven in hoe het is om een (chronisch) patiënt te zijn en hoe het eventueel is om dagelijks geneesmiddelen te gebruiken. Na afloop van het gesprek zou ik ook graag horen wat de patiënt van de interview vond. De interview zal plaats vinden in of omstreeks februari/maart 2010.

    Mocht u geïnteresseerd zijn dan kunt u voor het maken van een afspraak mailen naar e.prajitno@students.uu.nl of bellen/sms’en naar +31611364123.

    Graag hoor ik van u of er patiënten zijn die mij te woord willen staan.

    Alvast hartelijk dank voor uw aandacht.

    Endriean Prajitno
    Eerstejaars farmaciestudent Universiteit Utrecht

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Interview hypercholesterolemie patiënt (met spoed gezocht!)
Je informatie: