default-header

ik ben hier nieuw

Home Forums Even voorstellen ik ben hier nieuw

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #79726 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal

    Sinds gisteravond ben ik hier nieuw ik ben geen nieuwe hartpatient dit ben ik al sinds 2003 in 2004 kreeg ik mijn eerste infarct en in 2005 mijn tweede. Ik ben hier nu nieuw daar gisteren me vertelt werd dat de pompkracht en met name in de linkerharthelft behoorlijk verminderd is de laatste tijd. Ik ben nu 42 en werk op een p.g. afdeling in een verpleeghuis.
    In oktober dit jaar ben ik opnieuw gedotterd en hier knapte ik niet echt op moet steeds meer inleveren wat me behoorlijk boos maakt ik wil zoveel.
    Ik ben hier om wat meer te verdiepen in de pompkracht vermindering.

    Voor nu veel groetjes Johanny

    #88053 Reageer
    tjinta
    Deelnemer

    Hallo,Johanny
    Ik kreeg vorig jaar aug. ook te horen dat ik een slechte pompkracht na onderzoek van de echo bleek bij mij de linkerkant nog maar voor 20% te werken dus niet veel.Ik moest gelijk aan de medicijnen betablokkers,en plaspil,en nog een paar.3 feb.dit jaar heb ik een icd gekregen,en drie maanden erna was de pompkracht verbeterd en ik voelde me ook beter nog niet optimaal maar het ging de goede kant op.Het is nu bijna een jaar geleden en het gaat goed.Ik wens je veel sterkte gr.jannie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: ik ben hier nieuw
Je informatie: