default-header

Hulp Oproep afstudeerproject Adem en Ontspanningstherapie

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Hulp Oproep afstudeerproject Adem en Ontspanningstherapie

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79538 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Dag Lieve Allemaal,

    Ik ben helemaal nieuw op de site en zeker geen patiënt, mijn naam is Joyce Kuster. Wel heb ik mijn hele leven al belangstelling voor de gezondheid van de mens en heb jaren lange ervaring binnen de gezondheidszorg. Momenteel ben ik aan de studie voor Adem en Ontspanningstherapeute methode J. van Dixhoorn, deze arts heeft de methode ontwikkeld voor hart- en long patiënten maar iedereen kan er veel baat bij hebben. In september begin ik aan mijn 3e en laatste jaar wat inhoud dat ik heel veel praktijk ervaring op moet doen.

    WIE WIL MIJ HIERBIJ HELPEN. Ik werk vanaf mijn privé adres. Laan van Vollenhove 2197, 3706 HA Zeist, tel.: 030 6959775

    AOT is een open processysteem er worden instructies ggegeven die eenvoudig te doen zijn een aan uw persoonlijke behoefte en kunnen worden aangepast. indien nodig worden de instructies verduidelijkt d.m.v. handgrepen. In 4 sessies van 50 min. moet zichtbaar zijn of er voor u een zinvolle verandering kan ontstaan. Helemaal mooi zou het zijn indien ik uw bevindingen mag gebruiken voor een proefcasus en een volledige casus als afstudeer project.
    Neemt U bij belangstelling alstublieft contact met mij op via info@joychi.nl en kijk voor verder informatie rustig eens op mijn website waarop ik ook doorlink naar de site van de AOT opleiding. http://www.joychi.nl

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Hulp Oproep afstudeerproject Adem en Ontspanningstherapie
Je informatie: