default-header

Hartpatiënt, geef uw mening en voorkom sternuminfecties!

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Hartpatiënt, geef uw mening en voorkom sternuminfecties!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #80069 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste lezer,

    Verpleegkundigen nemen graag de juiste beslissingen.

    De hamvraag in deze is uiteraard ‘wat is dan juist? Het vak verpleegkunde is gebaseerd op ‘evidence based pratice’, met andere woorden ‘…het proces waarin verpleegkundigen hun klinische besluiten nemen op grond van de beste onderzoeksresultaten, hun klinische ervaring, de voorkeur van de patiënt én de beschikbare hulpmiddelen’ (Van de Pasch, 2000; De Jong, Vandenbroele, 200

    Als leerling verpleegkundige doe ik onderzoek naar het voorkomen van borstbeeninfecties bij patiënten die een openhartoperatie (hebben) ondergaan. Om de voorkeur van de patiënt mee te nemen in mijn onderzoek, heb ik u/jou nodig!

    Reageer op dit Hartverhaal of mail mij ( 485106@student.inholland.nl) de reactie op de volgende vragen:

    – Wat verwacht u/jij van de verpleegkundige zorg voor én na de openhartoperatie?
    # Wat zijn de verwachtingen ten aanzien van de verzorging van de wond op het borstbeen?
    – Wat vind(t) u/jij van de voorlichting door de verpleegkundige over het postoperatieve traject?
    – Hoe beleef(t) u/jij het hebben van een borstbeenwond?

    De toegezonden reacties worden volledig geanonimiseerd en als bijlage opgenomen in het geheel. De informatie uit de reacties wordt (na evaluatie) gebundeld in een verslag en gebruikt als bewijsstuk in de scriptie.

    Bij voorbaat dank voor uw/jouw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Martin

    PS: mocht je/u meer willen weten, neem dan ook contact op.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Hartpatiënt, geef uw mening en voorkom sternuminfecties!
Je informatie: