default-header

ERVARING GEZOCHT, wat is uw ervaring met hartrevalidatie?

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes ERVARING GEZOCHT, wat is uw ervaring met hartrevalidatie?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #79893 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste allemaal,

    Wij zijn vier studenten van de Hogeschool van Amsterdam die op dit moment met een afstudeer onderzoek bezig zijn. Binnen Polifysiek (onderdeel van het Academisch Medisch Centrum Amsterdam) hebben wij de opdracht gekregen om twee ergotherapeutische modules te ontwikkelen binnen de PEP-module. De PEP-module is een revalidatietraject waarin u terecht komt na het doormaken van een ACS (Acuut Coronair Syndroom). De twee modules die wij gaan ontwikkelen zijn gericht op de terugkeer naar werk en de terugkeer naar huis. Om deze twee modules te kunnen ontwikkelen zijn wij opzoek naar hartpatiënten die gerevalideerd hebben en die graag hun ervaringen willen delen.

    Mocht u geïnteresseerd zijn of meer informatie willen, dan kunt u contact opnemen met ons:
    Email: feline.vogel@hva.nl
    Tel: 06-51983056

    Groeten,
    Jacobine Bakker,
    Jasper Oelers,
    Janine Versteeg en,
    Feline Vogel

    #88694 Reageer
    berna43
    Deelnemer

    Ik heb zeker ervaring met Hartrevalidatie in meerdere ziekenhuizen .

    dus als je vragen hebt dan hoor ik het wel .

    groetjes van Berna

    #88696 Reageer
    volhoudster
    Gast

    ook ik heb ervsring met hartrevalidatie in het ziekenhuis en bij mijn eigen fysio.dus stuur maar door je formulier.
    psje ik heb je gemaild.

    #88697 Reageer
    Tom
    Deelnemer

    Mijn ervaring is dat ze je gewoon in het diepe gooien erna , bovendien 12 sessies is een lachertje, slaat nergens op!

    #88816 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    In jan. 1995 had ik een hartinfarct, in okt. een operatie: 6 omleidingen.
    Geen revalidatie, was voor mij niet nodig (zei men). Een jaar later begreep ik het… Het was ook echt niet nodig!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: ERVARING GEZOCHT, wat is uw ervaring met hartrevalidatie?
Je informatie: