default-header

EEN BIOSENSOR VOOR HARTFALEN? STEM OP HET TU/E SENSUS TEAM!

Home Forums Algemene discussies EEN BIOSENSOR VOOR HARTFALEN? STEM OP HET TU/E SENSUS TEAM!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #80673 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Stem op het Nederlandse TU/e SensUs Team via sensus.icts.tue.nl/vote!

    Klinkt een apparaat voor het eenvoudig en snel monitoren van hartfalen u als muziek in de oren? Mijn naam is Amy Lucassen en ik ben lid van het TU/e SensUs Team. Met dit team heb ik een jaar lang naast mijn studie gewerkt aan het maken van een biosensor voor hartfalen!

    Inmiddels is onze biosensor af, en doen wij vandaag en morgen mee aan de SensUs Student Competition. Dit is een wedstrijd waar 10 studententeam van over de hele wereld aan mee doen in Eindhoven. Omdat wij het enige team uit Nederland zijn, vertegenwoordigen wij dus ons land tijdens deze wedstrijd!

    Om de publieksprijs te winnen, hebben wij uw hulp nodig! Stemmen op het TU/e SensUs Team kan via sensus.icts.tue.nl/vote, en is mogelijk vanaf vandaag (8 september) 12:30 tot zaterdag 9 september 15:00. We zouden het enorm waarderen als u op ons team wilt stemmen, en dit deelt met uw vrienden en familie. 

    Wilt u de wedstrijd volgen? Neem dan een kijkje op sensus.icts.tue.nl/vote. Via dit platform kan de wedstrijd live gevolgd worden en kunt u de vorderingen van de teams volgen. 
    Wilt u meer zien van het TU/e SensUs Team? Bezoek dan de Facebookpagina facebook.com/TESTbiosensor. Onderaan mijn bericht vindt u de link naar ons promotiefilmpje.  

    Alvast heel erg bedankt voor uw hulp,

    Amy Lucassen

    https://youtu.be/l5KuGBQeGDc

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: EEN BIOSENSOR VOOR HARTFALEN? STEM OP HET TU/E SENSUS TEAM!
Je informatie: