default-header

Dringend op zoek naar een hypercholesterolemie patient!!!

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Dringend op zoek naar een hypercholesterolemie patient!!!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79753 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Met spoed hypercholesterolemiepatiënten nodig voor interview!

    Voor mijn opleiding farmacie aan de Universiteit van Utrecht ben ik op zoek naar een vrijwilliger met hypercholesterolemie die mee zou willen doen aan een interview. Graag wil ik u vragen of u, een persoon kent met deze aandoening of er zelf misschien aan leidt, mee wilt doen aan een korte interview over de invloeden van deze ziekte op de leefomstandigheden etc.

    Als u bereid bent mee te doen wordt een afspraak met u gemaakt op een door u gewenste datum en plaats. U hoeft dus niet naar utrecht te reizen, de keuze ligt aan u.
    er zelf eentje bent met de aandoening hypercholesterolemie die bereidt is om mijn medestudent te woord te staan aan de hand van een interview. Hij/zij maakt en afspraak met u en komt u opzoeken, u hoeft niet naar Utrecht te komen!

    Het doel van dit interview is de studenten een beetje laten meeleven in het leven van een chronisch zieke patient. Een ander belangrijk punt hierbij is hoe de student zich tegenover de patient gedraagt. Wat voor emoties vertoont zij tijdens het gesprek, Laat ze merken dat ze het interessant vindt, Voelt de patient zich op zijn/haar gemak? Wij worden na zo een interview te hebben meegemaakt getoetst op de eerder genoemde punten. Het is namelijk van belang dat wij als aankomende apothekers een goede omgang kunnen creeeren met de patient.

    Na afloop van het gesprek zou ik ook graag horen wat de patiënt van de interview vond. De interview zal plaats vinden in of omstreeks februari/maart 2012.

    Mocht u geïnteresseerd zijn dan kunt u mij benaderen via het volgende mail adres of bellen naar :
    A.Topal@students.uu.nl / 0639770271.

    U zal mij ontzettend blij maken als u mee zou wilen doen!

    Alvast hartelijk dank voor uw aandacht.

    Ayse Topal
    Eerstejaars farmaciestudent Universiteit Utrecht

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Dringend op zoek naar een hypercholesterolemie patient!!!
Je informatie: