default-header

Bachelorthesis, respondenten gezocht!

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Bachelorthesis, respondenten gezocht!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79832 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    In het kader van mijn bachelorthesis zoek ik personen die bekend zijn of werken met organisaties die zich richten op hartpatiënten in België en die hun ervaringen over de huidige mogelijkheden van lotgenotencontact in België met mij willen delen.

    Ik zou hierbij graag een antwoord willen krijgen op de volgende vragen:

    [i][ol]1.Bent u tevreden met de hoeveelheid informatie omtrent hart – en vaatziekten die beschikbaar is voor hartpatiënten die woonachtig zijn in België?
    Gelieve uw antwoord toe te lichten d.m.v. informatiebronnen. [/ol]
    [ol]2.Is er volgens u of merkt u dat er vraag naar/ interesse is in lotgenotencontact is door hartpatiënten woonachtig in België? Waaruit blijkt dit?
    Gelieve uw antwoord toe te lichten.[/ol]
    [ol]3.Zijn er volgens u voldoende mogelijkheden voor lotgenotencontact in België?
    Zo ja, welke mogelijkheden zijn er en bent u hier tevreden over? Hoe bent u hier mee in contact gekomen?
    Zo nee, welke mogelijkheden zou u graag willen hebben om in contact te komen met lotgenoten? Op welke manier zou u hier mee in contact willen worden gebracht? [/ol][/i]
    U kunt uw antwoorden invullen op: [url=http://www.thesistools.com/web/?id=247196]enquete[/url]
    De verkregen informatie zal vertrouwelijk behandeld worden.

    Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage aan het onderzoek!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Bachelorthesis, respondenten gezocht!
Je informatie: