default-header

Afkicken Temazepam 10 mg

Home Forums Medicijnen Afkicken Temazepam 10 mg

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79927 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Na 18 dagen ziekenhuis en veelvuldig gebruik van Temazepam 10 mg (in te slapen/slaapmiddel) wil ik hier vanaf. Ik merk dat als ik het niet gebruik ik onrustig wordt, slecht in slaap kom etc. Ik ben dus redelijk afhankelijk geworden van dit medicijn.
    10 mg is de laagste dosis en daar het in Gel is en geen tabletvorm kan je het niet halveren.

    Vraag: hoe kan ik dit proces beter doen???om toch te kunnen slapen en dus te herstellen van hartstilstand en plaatsen 4 stents.

    #88854 Reageer
    sofie
    Deelnemer

    Hallo

    Er is denk ik ook wel temazepam 10 mg in tablet vorm
    Misschien een idee om uw huisarts te vragen om begeleiding en een afbouwschema?
    Stoppen in één keer lijkt me moeilijk.
    Heel veel sterkte met het verwerken van alles wat u heeft mee gemaakt. Praat erover met familie of vrienden, desnoods met professionele hulp
    Zoiets heeft veel tijd nodig
    nogmaals sterkte
    groet
    Sofie

    #88857 Reageer
    zomaar
    Gast

    Voor mij was temazepam een slecht slaapmiddel. Je kan beter Zopiclon vragen. Dat werkt effectiever. Wel iets korter, maar je wordt ook minder mistig wakker. Bovendien is het minder verslavend. Het blijft ook beter werken als je het op lange termijn neemt. Het is nog iets goedkoper ook. Ik ben er heel tevreden over.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Afkicken Temazepam 10 mg
Je informatie: