default-header

Afkeuring na hartoperatie?

Home Forums Hartoperatie Afkeuring na hartoperatie?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #79687 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo Hartgenoten,

    In 2006 heb ik een openhart operatie ondergaan. Daarna weer full-time aan het werk. Sinds bijna twee jaar in de ziektewet. Volgens cardioloog moet ik er mee leren leven en is er niets aan te doen (heb alle kwalen die ik op de site lees). Volgerns arbo-arts kan ik niet werken. WIA aanvraag inmiddels verstuurd. Heeft iemand hier ervaring mee? Keuren ze je af, gedeeltelijk? Wat doet de Arbeids deskundige?

    #87745 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Geen idee ….heb twee hartoperatie’s gehad en wat je verder aan kwalen heb weet ik niet..maar ik werk nog fulltime met aanpassing..dus kan je geen advies geven of info..

    #87752 Reageer
    Frenkieboy
    Gast

    Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor werk je doet/deed.
    Hele dag sjouwen in de bouw is weer anders als op kantoor werken

    #87753 Reageer
    johnny
    Deelnemer

    hallo ik zit zelf ook al bijna een vol jaar thuis na een open hart,op gehad nieuwehart klep/plus een nieuwe arortaboog aan de bovenkant het gaat nog niet goed ik heb ook een pacemaker erbij door een trage hartslag opgelopen door open hart operatie, last van me hoofd gekregen door zuurstofgebrek hetzij door hartlongmachine/tragehartslag. vraag wat voor werk doet u.greetz

    #87755 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    het gaat volgens mij om je loonwaarde…stel je werkt in de bouw..maar dat kan niet meer..dan kijken ze wat je nog wel kan..bv een kantoorfunctie..en dan afhankelijk hoeveel uur e.d. en dan de loonsom word vergeleken met wat je eerst verdiende…stel je had in de bouw 3000 bruto…en op kantoor kan je 2000 bruto verdienen..dan heb je een afwijking van zo’n 33,33 % dus voor dat % kan je dus afgekeurd worden…

    maar kan ook zijn dat je met een andere baan hetzelfde of meer kan verdienen na omscholing..en dan word je niet afgekeurd…even simpel door de bocht..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Afkeuring na hartoperatie?
Je informatie: