26 maart 2010 om 14:41
#149556
anna ellis
Gast
Nee hoor, Patrice. Ik ben het helemaal met je eens. Zoveel mogelijk mensen die zich hier aan ergeren moeten reageren. Is toch iets anders dan een vragenlijst invullen.
Ik denk dat we na het weekend staan te kijken van het aantal reacties.
Misschien dat er dan geen oproepen meer geplaatst worden om mee de doen aan een onderzoek, enquete, of het maken littekenfoto’s :(
Prettig weekend.
Anna Ellis