25 november 2008 om 20:04
#146637
Job Pieter Tent
Gast
Ik ben nu trouwens net een maandje meer dan een jaar gestopt. Ik heb er totaal geen moeite meer. Ik werd namelijk vanaf de dag dat ik stopte geconfronteerd met mensen in mijn directe omgeving die volop doorpuften…
Ik geniet er nu van :)