default-header

Zwakke benen!!!!

Home Forums Hartfalen Zwakke benen!!!!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79425 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste hartgenoten,

    Ik ben sinds bijna 4 jaar bekend met hartfalen en heb een hartfunctie van 30%,maar het ging eingenlijk altijd wel redelijk goed met me tot 2 weken terug..

    Sinds 2 weken ben ik erg duizelig en heb last van zwakke benen en armen ben gewoon niet vooruit te branden, en nu is mijn vraag hebben andere hartfaalpatienten hier ook last van, want ik kom deze symtomen nergens tegen bij hartfalen,maar eerder bij sommige medicaties die ik gebruik..
    Hoor graag of iemand hier ook last van heeft!

    Groetjes sassy

    #86290 Reageer
    happylil
    Deelnemer

    Hallo Sassy,
    Ik ken het. Ik heb geen hartfalen maar als ik een trap oploop heb ik het gevoel of mijn armen en benen eraf vallen, zo slap en zwak voelen ze dan.
    Ik denk dat het ook eventueel met de medicatie te maken kan hebben. In de periode dat ik Tambocor slikte was het helemaal mis. Ik weet niet of je die slikt maar bêtablokkers staan er bekend om de hartslag te onderdrukken. Mij is dat tenminste verteld in het ziekenhuis.

    Succes met je zoektocht!
    Groeten , Lil

    #86293 Reageer
    sassy
    Deelnemer

    Hallo Lil,

    Bedankt voor je reactie.
    Ik heb ook een betablokker(carvedilol), maar ook veel andere medicijnen zoals crestor die ook veel klachten geeft zoals spierpijn en zwakte,tintelingen en pijnlijke kuiten en voooral bij het liggen ervaar ik veel van deze pijnen…
    Ik ga morgen toch mijn hartfalenverpleegkundige bellen voor een afspraak, want begin me nu wel een beetje zorgen te maken dat het misschien ook met het hartfalen te maken heeft..

    Groetjes sassy

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Zwakke benen!!!!
Je informatie: