default-header

WPW syndroom-

Home Forums Even voorstellen WPW syndroom-

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79231 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik denk laat ik mijn verhaal ook ff op de site zetten,ik ben 39 jaar.Vanaf mijn ja zeg maar 16de kreeg ik hartkloppingen(overslagen en op hol slaan)dacht eerst is niks,dus later toch maar een check gedaan bij de huisarts ik vertelde mijn verhaal en ook met sporten dat het hart op hol slaat en onregelmatig was,uiteindelijk niks gevonden dokter zei hart is goed,waarschijnlijk ademde ik verkeerd en dus diagnose hyperventilatie.Enfin ik weer door met mijn leven,uiteindelijk ging maar door vooral bij stress erger,maar wat nu nieuw erbij is dat ik het in rust ook kreeg,gewoon als ik op de bank zat of zo boem in 1 keer boven de 200 beats pm en onregelmatig,ook zeer duizelig en naarmate werd het uiteindelijk maar erger.Nu hebben ze eindelijk in 2009 ontdekt dat ik wpw heb(wolf parkinson white syndroom) en ben hiervoor behandeld in Nijmegen (efoablatie) je bent dan gewoon bij als ze in je hart de stoornis opwekken,ik had een extra verbinding en die hebben ze doorgebrand,ben nu wel blij dat het is gebeurd zag er echt tegenop,maar ik dacht ik moet iets doen ik ga hier niet mijn hele leven mee rondlopen en de doktor zei ook dat het gevaarlijk bij mij kan zijn,omdat het bij mij in de linkerkamer tegen de klok in gaat,normaal is met de klok mee.Ik ben nu weer langzaam maar zeker aan het sporten en zo.Heb hier wel natuurlijk zolang mee rondgelopen,en ook echt angstig door geworden,is nu gelukkig weg aan het ebben.Heb nog wel af en toe ff overslagen maar nooit meer dat het hart op hol slaat.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: WPW syndroom-
Je informatie: