- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 1 week geleden door Marcel.
- AuteurBerichten
- keeskroosGast
steeds slechter lopen geheugen verlies neuropathische uitval beroerd voelen 6keer plassen op een nacht wazig zien
JolandaGastIk ben nu gestopt met dit middel kreeg naar ongeveer 7 weken veel bijwerkingen waaronder erg veel gewrichtspijn en erge rugpijn ,moe futloos geen energie meer en overmatig zweten.ben nu een week gestopt en hopen dat het nu straks beter gaat
LeoGastMijn vrouw gebruikt het nu een week maar verschrikkelijk loopt te zwaaien op haar benen ze heeft het vreselijk koud hoofdpijn de hele dag dizzie ze heeft de hele dag slaap, ze is er nu 2 dagen mee gestopt maar nog steeds een wrak dit van een 5 mg pilletje
JulietteGastsinds 3 weken dit spul..veel last gehad van duizeligheid en opvliegers ..gebruik 5 mg een dag een heel tabletje andere dag half tabletje..geadviseerd door huisarts ..ben wel een stuk rustiger geworden en flip niet meer zo snel
Of het helpt tegen.mijn hypertensie ???MarcelGastIk slik sinds oktober vorig jaar bloeddruk medicatie ik ben begonnen met valsartan daarna lisinopril van beide medicatie kreeg ik ontzettende kriebelhoest. Daarna ben ik gestart met Amlodipine 10mg ik blijf nu weer kriebelhoest houden . Hoewel ik lees dat dit geen kriebelhoest kan veroorzaken denk ik toch echt dat het door die Amlodipine komt. Heeft iemand hier ook deze klachten van ?
- AuteurBerichten