default-header

weer opnieuw klachten

Home Forums Diagnostische onderzoeken weer opnieuw klachten

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #79691 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    12 sept ben ik gedottert en is er een stent geplaats,nu heb ik alweer klachten zoals vor de ingreep.en weer zijn er afwijkingen gevonden met de fietstest,en krijg dus opniuew een katherisatie..ik ben erg bang nu,ik ben de nare ervaing van het dotteren via de pols nog niet vergeten,gelukkig gaat het nu op mijn verzoek via de lies..
    herkennen jullie deze klachten als zo snel na het dotteren??

    #87859 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    hallo,
    hoezo nare ervaring via de pols?? dacht dat het juist fijner was via de pols?
    ik kan niet tegen het platliggen na catheteriseren via de lies
    dus ik hoop een volgende keer via de pols geholpen te worden
    maar ik begrijp uit uw reactie dat dat nog erger is???
    graag antwoord!!!!!

    #87862 Reageer
    Frenkieboy
    Deelnemer

    Ik heb ook liever via mijn pols,de laatste keer moest ik 7 uur helemaal plaliggen dat is ook niks.
    Ik denk dat het verschillend is want ik hoor mensen ook klagen dat via de lies verschrikkelijk is terwijl ik er helemaal niks van voelt.

    #87865 Reageer
    volhoudster
    Deelnemer

    erb55 schrijft:
    [quote]hallo,
    hoezo nare ervaring via de pols?? dacht dat het juist fijner was via de pols?
    ik kan niet tegen het platliggen na catheteriseren via de lies
    dus ik hoop een volgende keer via de pols geholpen te worden
    maar ik begrijp uit uw reactie dat dat nog erger is???
    graag antwoord!!!!![/quote]voor mij was het via de pols heftig,maar ik begreep van de man die met mij in het ziekenhius lag,dat het erg persoonlijk is,hij had geen pijn oid.
    2 weken terug ben ik weer gekatheriseert.via de lies op mijn verzoek..en het verliep prima,zonder pijn en angst..ik heb de eerste keer een angioseal gehad en hoefde daarom maar een 1 uur plat…de laatse keer via de lies kon dat dus niet,en heb 5 uur plat moeten liggen.nu was dit voor mij niet erg ,want ik had een medicijn in mijn infuus gehad voor allergieen tegen te gaan en was dus wel erg slaperig van de bijwerking..en heb nog een uur langer moeten blijven omdat ik te suf was om op mijn benen te staan.

    dus maak je geen zorgen want het is voor iedereen verschillend.ik heb dus erge dunne vaten.
    vraag er gerust naar bij de cardioloog.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: weer opnieuw klachten
Je informatie: