default-header

Wat is uw mening over bewegen en beweegprogramma’s?

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Wat is uw mening over bewegen en beweegprogramma’s?

  • Dit onderwerp bevat 24 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door Patrice.
10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Auteur
    Berichten
  • #85656 Reageer
    zeefjes
    Deelnemer

    Ik vond mijn reactie niet overtrokken ik blijf bij mijn mening maar ik zag inderdaad naderhand dat sommige vragen wel in de goede rubriek staan dus onder enquettes en vreagen.
    Maar om dan de reactie weg te halen vind ik niet nodig zoals die over modellen gezocht die staat dus wel verkeerd en lees je dat ook.
    Ieder zijn mening toch?
    fijne dag verder

    #85657 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Ik lees niet alles nee. Ik heb ook niet in de gaten als men reacties weghaalt of aanpast. Het is geen Big Brother. Maar het is een algemene reactie op de reacties.
    Ik ben hier expres wat nadrukkelijker in, gezien men dan over het algemeen zijn of haar eigen reactie anders gaan lezen.

    Ik heb intussen te vaak rare en vervelende discussies zien verschijnen, waardoor ik dan op den duur maar ingrijp. Dit doe ik ook liever niet. nu enigszins preventief.

    Inderdaad het verhaal van die modellen staat absoluut verkeerd. Ik had deze vandaag ook willen verplaatsen, maar heb daar helaas geen tijd voor gehad///het is me een beetje ontschoten. De telefoon staat hier roodgloeiend.

    Ik respecteer je mening zeker, ik wil alleen geen vergaande discussie hierover. Het moet een leuk platform blijven. In het begin van Hartgenoten is het een paar keer absurd tekeer gegaan helaas. Vooral op het moment dat men elkaar persoonlijk gaat aanvallen.

    Het blijkt altijd zo makkelijk te zijn om in andermans ogen te ver gaan. Dat probleem heb ik zelf wat te vaak gehad.
    Dergelijke reacties worden dan als persoonlijk commentaar ondervonden… en dan …. dan begint de ellende.

    Ik ga nu weer het forum wat opschonen. blijft er een beetje orde in de chaos 😛
    Hopelijk heb je niet te veel geërgerd.

    Groetjes, Job

    #85665 Reageer
    Bettilde
    Deelnemer

    Hallo allemaal,

    Ik vind het helemaal niet belangrijk of er wel of niet gereageerd is op mijn reactie over: Wat is uw mening over bewegen en beweegprogramma’s? Ik heb gewoon willen melden hoe ik het doe en welk voordeel het me al opgeleverd heeft tav mijn conditie, met de gedachte dat anderen hier misschien hun voordeel mee kunnen doen. Als aanvulling op mijn reactie: ik krijg “dit sporten” (voorlopig voor twee jaar) vergoed door mijn verzekering.

    Ik erger me ook niet zo gauw aan mijn medemensen; ook niet over specifieke berichtgevingen of reacties. En ik ben ook niet gauw verbaasd over een reactie, want ik vind dat ik eerst de mens persoonlijk (en goed) moet kennen, eer ik een mening kan vormen over een door hem gedane reactie of zaak. Ik wil altijd eerst graag weten vanuit welk standpunt men iets zegt of doet. ‘k Probeer me dan in te leven in zijn situatie.

    Er zijn, vind ik, veel belangrijke(r) dingen en zaken op de wereld waar ik me druk over kan en wil maken, maar als ik dat doe, dan is dat meestal maar voor heel eventjes. En vervolgens kijk ik of ik er wat aan doen/verbeteren kan. Zo ja, dan onderneem ik actie, zo nee, dan leg ik me er uiteindelijk wel bij neer.

    #85666 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Ik denk ook zeker niet dat iemand enigszins negatief op jouw reactie reageert. Het zijn eerder andere reacties.
    Jij hebt gewoon duidelijk aangegeven dat het jou heeft geholpen. En dat een dergelijk onderzoek jou voor de rest niet interesseert. Dat maakt natuurlijk niets uit.
    Hetgeen jammer is dat men geërgerd reageert op een “voorstel” welk zij vrij kunnen mijden. toch?

    Groetjes

    #85677 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo allemaal,
    ik heb totaal geen moeite om met zoiets mee te doen,misschien zijn het wel
    de meiden die ons de volgende keer gaan helpen met zo,n programma.
    En ten tweede ze moeten ergens hun broodnodige kennis vandaan halen en waar kunnen
    ze dan beter terecht bij de patienten.
    Bovendien heb ik een hartelijk mailtje na het invullen van de dames gehad.

    Peter ijpelaar

    #85697 Reageer
    Hetty de G
    Deelnemer

    Zie het probleem ook niet zo… Wat is er nou op tegen om op een plek waarvan je weet dat je er de doelgroep die je wilt benaderen voor je enquette/onderzoek zult treffen een oproep te doen? Degene die er geen behoefte aan heeft laat het lekker langs zich heen gaan (idd, het is netjes en duidelijk op de juiste plaats gepost!) Als nieuwbakken hartpatient is mijn gedachtengang: waarom zou ik er niet aan mee willen werken om de kennis en ervaring te verbeteren waar wij als hartpatienten, of we dat nu pas of al jaren lang zijn, ons voordeel mee zullen kunnen doen of waar we anders de mensen die na ons met hartproblemen worden geconfronteerd mee kunnen helpen? Ik ben een vrouw van 45 die eind november een hartstilstand kreeg en half december een ICD geplaatst heeft gekregen. Als jullie me kunnen gebruiken voor jullie enquette werk ik graag mee. “Mopperaars”, een kleine tip: een hartpatient is echt beter af door zich niet druk te maken over zaken die dat zeker niet waard zijn! Laat lekker voorbij gaan zo’n oproep als je je niet geroepen voelt, maak je niet druk!!!

    #85741 Reageer
    Patrice
    Gast

    Begrijp uit het laatste stukje dat als je het er niet mee eens bent, je automatisch onder het kopje ‘mopperaar’ geplaatst wordt?

    De vraag was wat mijn mening was…
    En ik was verbaasd over bovenstaande reactie dus heb mijn antwoord nog eens na gelezen…
    Kon er geen onvriendelijk, onaardig woord in vinden.
    Zo heeft iedereen zijn eigen oordeel ook snel klaar.
    En het wordt er inderdaad niet gezelliger op zo.
    Had al aangegeven dat ik oproepen etc voortaan zou overslaan, dus die terechtwijzing was nergens voor nodig.

    #85743 Reageer
    p.ijpelaar
    Gast

    NIEUW ONDERWERP.!!!!!!!!!!!!

    #85778 Reageer
    Hetty de G
    Deelnemer

    Patrice, dit bedoel ik nou! Het woord staat nota bene tussen haakjes! Sorry als ik je er mee heb gekwetst, dat was zeker niet de bedoeling! Wat ik in het algemeen wilde aangeven is: maak je druk over dingen die het waard zijn je druk over te maken, en geniet des te meer van alles wat het leven je (nog) te bieden heeft!

    #85796 Reageer
    Patrice
    Gast

    Nee, dat had ik ook wel begrepen. En je hebt gelijk. Met dit weer ben ik ook harder bezig met hoe ik zevenblad uit mijn tuin kan krijgen. Als alles weg is en je kijkt 1 weekend een andere kant op is het terug en hebben ze nog meer familie meegenomen…. dat is pas iets om me druk mee te maken en plukken en uitgraven werkt een soort van meditatief.
    Even goeie vriendjes weer. Groetjes Patrice

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
Reageer op: Wat is uw mening over bewegen en beweegprogramma’s?
Je informatie: