default-header

wanneer aan het werk?

Home Forums Help?!? wanneer aan het werk?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #79747 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraag, binnenkort onderga ik ook een operatie, ik krijg dan een nieuwe aorta klep en een omleiding.
    Nu is mijn vraag, en ik weet niet iedereen is het zelfde en herstelt hetzelde, maar voor mijn gevoel wil ik toch de vraag stellen.

    Ik ben werkzaak op de markt, dus vroeg op en de gehele dag buiten, en veel staan, op en afbouwen van de kraam, alle spullen er op zetten, dus auto in en uit om de spullen te pakken, kan iemand mij bij benadering vertellen wanneer ik dat werk weer zou kunnen hervatten.

    Ik moet ook wat tillen, alles zit wel in kratten en dozen, maar mijn gevoel zegt, gewoon de vraag stellen, en dan zit er misschien een gerustgevend antwoord bij.

    Alvaste bedankt voor de eventuele antwoorden .

    Pandabeer

    Ps: ik hoop dat de vraag in de juiste rubriek staat

    #88061 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    je heb eerst 6 weken dat je niets mag…dan ga je de revalidatie in en kan je weer eventueel reintegreren in je werk….dus bv 3 halve dagen….zolang je met de revalidatie bezig ben mag je dus niet fulltime gaan werken..zo is mij dat toentertijd verteld..

    denk in jouw geval dat het misschien iets langer duurt…maar normaal gesproken ben je na vier maanden weer zo’n beetje weer fulltime aan de slag…
    weet niet of je naar de arbo-arts moet…maar dit zijn toch dingen die hun ook zo’n beetje moeten weten…al zet ik soms mijn vraagtekens bij deze artsen….whahahhah..
    maar dat is mijn ervaring…

    hoop dat je er wat aan heb..

    #88062 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Marjolein,

    als eerste bedankt voor je antwoord, halve dagen werken gaat niet op, op de markt, want je kan op de markt niet halverwege weggaan of later komen, het is echt vanaf 07.00/ 08.00 uur opbouwen, en dan omstreeks 16.00 uur weer inpakken, en op “halve” dagen markten/braderieen sta ik niet.
    En een Arbo dienst heb ik niet, want ik ben eigen ondernemer.

    Ik denk dus dat ik er rekening mee moet houden dat ik er gewoon 4 maanden tussen uit ben 🙁

    #88063 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    of bv maandag woensdag vrijdag …zodat je om en om kan werken..zodat je weer even bij komt bv….

    maar kijk eerst hoe het gaat met de revalidatie…daar zit ook een team die je daarmee kan helpen wat voor jou het beste is..

    #88064 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Dat is inderdaad een optie, zo zie je maar weer, je bent er met je hoofd gewoon niet bij, alles draait maar in je hoofd van, wat kan ik, wanneer kan ik dit etc etc.

    Daarbij komt er ook nog bij dat ik een rug patient ben, dan denk je ook, hoe zal dat gaan. want lang op mijn rug liggen kan ik niet, en na een operatie lig je denk ik veel op je rug, en hoe stap je het bed uit etc etc

    #88065 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    nou..zodra de katheder eruit is mag je rond lopen hoor…dat is al na een dag of drie..heb je mazzel zoals ik..dan al na 1 dag…maar dat kwam omdat tie verstopt zat…en als ik al mijn urine uit mijn blaas kon krijgen dan mocht tie eruit blijven…nou..heb mijn best gedaan…whahahhahha…vrijdags geopereerd..en zaterdagavond katheder eruit…en zondags lekker al op stap…

    ben ook geen rug ligger..dan heb mij met moeite en pijn op de zij gekregen..want anders slaap ik dus echt niet he

    #88072 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Ik heb vandaag bericht gehad, dat over 1 a weken me kan melden in het OLVG, dus mijn jaar begint hopelijk goed zeggen we dan maar

    #88073 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Dat is zeker al snel…heel veel succes!!…

    Gaat vast allemaal lukken!!

    #88075 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Dat denk ik ook wel, zie er ook niet tegen op, wat gebeuren moet moet gebeuren zeg ik altijd, en ik zelf heb er geen werk aan, de dokter doet alles zeg ik dan maar. Misschien dat het komt als ik het ziekenhuis in loop en daar de bespreking krijg, maar zoals het er nu naar uit ziet, appeltje eitje.

    #88076 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    des te minder stress heb je…goed gezien..ben er ook nooit bang voor geweest…

    die dokter doet het beter dan ik denk ik dan maar..whahahhahah..

    hoor graag wanneer je aan de beurt bent..zodat we kunnen duimen voor een snel herstel!!

    #88084 Reageer
    Manuela93
    Deelnemer

    kan iemand u niet ondersteunen met de kraam opbauwen etc? dan zou u kunnen kiezen om dan iemand anders dat te laaten doen en u er bij kan zitten. zodat u kraam wel doorgaat want als ondernemer vald het denk ik vies tegen om 4 maanden niks te hebben.

    groetjes manuela

    #88099 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Fijn dat je met mij meedenkt, het probleem is dat ik smorgens al vroeg weg ga, denk aan 05.00 uur en dan pas laat thuis ben, denk niet dat er iemand daar op zit te wachten, maar als ik in de buurt ben, zal ik je waarschuwen 😉

    #88100 Reageer
    Elsje
    Deelnemer

    Beste Pandabeer,

    Misschien nog een tip, ik zou in het ziekenhuis aangeven dat je rugpatient bent, misschien kunnen ze je dan aangeven hoe je het beste kan liggen. Ook zou ik vragen naar een fysiotherapeut. In Nederland komt die niet automatisch aan je bed, dat is tenminste mijn ervaring, maar als je ernaar vraagt misschien wel, en die kan je vast en zeker helpen je rugklachten in ieder geval niet erger te maken dat het al is.

    Groetjes, Elsje.

    #88282 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Zo ben weer boven water,

    Ik heb een nieuwe aortaklep gekregen en ze hebben gelijk een stuk aorta vervangen.

    Al met 2,5 week in het ziekenhuis gelegen, en het gaat weer redelijk met me, elke dag een stukje beter.

    Groet

    Pandabeer

    #88283 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hoi Pandabeer,

    Een heel voorspoedig verder herstel gewenst maar luister naar je lichaam.

    Hartegroet van Annemarie.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
Reageer op: wanneer aan het werk?
Je informatie: