default-header

VU onderzoek: Innovaties in de zorg

Home Forums Algemeen VU onderzoek: Innovaties in de zorg

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #80532 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste leden van hartpatiënten.nl,

    Ik ben Sophie en ik studeer aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Voor mijn afstudeerthesis doe ik een onderzoek naar de tevredenheid van mensen die langere tijd zorg ontvangen of chronisch ziek zijn. Door veranderingen vanuit de overheid wordt er aangestuurd op langer thuis wonen. Daarnaast hebben veel ziekenhuizen aangegeven dat zij als doelstelling hebben om bezoeken aan de polikliniek te laten vervangen door zorg op afstand.

    Het valt me op dat er de laatste tijd enorm veel innovaties binnen de zorgsector in opkomst zijn. Dit gebeurt vanuit zorginstellingen maar ook vaak door start-ups. Vaak richten zij zich op chronisch zieke patiënten omdat de zorgverzekeraar daar natuurlijk voornamelijk in geïnteresseerd is. Maar zit de patiënt zelf wel te wachten op al deze apps, wearables en zelfmeetinstrumenten?

    Voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar patiënten met een chronische aandoening of langdurig zieken die mijn enquête zouden willen invullen. Hopelijk zijn er een aantal van jullie bereid om mij hierbij te helpen.

    Het invullen van de enquête duurt 10 tot 15 minuten en kan ingevuld worden via deze link: https://qtrial2015az1.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_eCDBVFyd5HinD81

    De gegevens zullen anoniem behandeld worden en ze worden alleen gebruikt voor dit onderzoek.

    Heel erg bedankt alvast!
    Groeten Sophie

    p.s. wil je meer achtergrondinformatie over het onderzoek of ben je benieuwd naar de uitkomsten? Stuur me dan een mailtje op: sophieonderzoek@hotmail.com

    #92885 Reageer
    Roland
    Gast

    Ingevuld!

    Succes!

    #92886 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    🙂

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: VU onderzoek: Innovaties in de zorg
Je informatie: