default-header

Vragen Hartklachten

Home Forums De jongere hartpatiënt Vragen Hartklachten

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80243 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo iedereen,
    Ik ben 16 jaar en heb een vraagje over hartklachten/ problemen.
    Misschien klinkt het raar een 16 jarige hier op deze site , maar het is iets waar ik mee zit.

    Ik heb al ruim 1 tot 2 jaar last van af en toe pijn in mijn borst ( niet echt mijn borst , maar er onder )
    Het zijn soms gemene gevoelige pijntjes en op het andere moment kunnen het pijnlijke steken zijn.
    De laatste tijd ( 2 maanden ) begint het wat erger te worden ook vaker.
    Het is een onduidelijke pijn en is moeilijk te beschrijven.
    Hartklachten zit in de familie dat wil ik er wel even bij zeggen.

    Ik wil graag weten hoe het voelt als je echt hart klachten heb.
    Ik wil een beetje weten in elke kant ik moet kijken en hoe ik het kan vergelijken als ik voor de dokter sta.
    Mijn moeder weet het en we gaan ook zeker een afspraak maken !

    Ik zou graag van u/jullie willen weten hoe het voelt , wat voor gevoel er bij zit en andere dingen die misschien belangrijk zijn.

    Groetjes,

    #91148 Reageer
    elif_
    Deelnemer

    Hallo Jessica,

    Mijn naam is Elif. In november 2013 ben ik erachter gekomen dat mijn hartspier niet voldoende pompt en ik ben pas 22 jaar.

    Ik las je verhaal en dacht stuur je even een reactie. Ik heb zelf ongeveer 2/3 maanden voordat we erachter kwamen ook pijn gehad maar wel op de borst. Ik had steken en vooral als ik druk bezig was of als ik stress had..

    het is altijd goed om even een afspraak bij de dokter te maken of naar het ziekenhuis gaan. Ik ben zelf niet voor mijn hart naar het ziekenhuis geweest maar het was puur toeval dat we er achter kwamen omdat ik er eigenlijk kwam voor vermoeidheidsklachten.

    De klachten die ik nu heb (ik slik ook medicijnen tegen mijn hartproblemen) zijn pijn op de borst, hartkloppingen en steken.

    ik hoop dat je iets aan mijn berichtje hebt en dat je snel langs de dokter gaat:).

    sterkte en groetjes

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Vragen Hartklachten
Je informatie: