1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Bert Wulms
    Deelnemer

Hallo allemaal, mede hart genoten en/of familieleden,

Sinds januari 2013 mag ik me onder jullie vervoegen. Op 2 januari 2013 werd ik in die mooie grote gele taxi naar het ziekenhuis gebracht. Infarct, inmiddels gedotterd, gratis piercing gehad en aan het revalideren. Maar wat valt dat tegen……….

Zal me ff voorstellen ben een vrouw van 55 winters jong, Veel, lang en hard gewerkt.
    Vanwege me arbeidsverleden was ik al in de WAO, met versleten gewrichten, komt daar ff een infarct overheen.
    Moet nog heel erg wennen aan de situatie en heb ook nog duizenden vraagtekens.
    Kan ik straks in juli gewoon weer lekker wandelen langs de Zeeuwse kust, met de
    Strand 5 Daagse????
    Op welke manier kan ik toch die mantelzorger voor me moeder van bijna 91 blijven?? zodat ze niet naar een tehuis hoeft?? Hoe krijg ik het teveel aan vocht me lijf uit, ben van de 65kg naar de 82 kg, heel erg balen.
    Vragen, vragen, vragen.
    Hoe ziet de toekomst van een “patiënt” eruit, waar moet je rekening mee houden.
    Ik hoop mede door middel van dit forum te accepteren dat ik “hartpatient” ben, naast mijn COPD (had ik maar niet moeten roken als een stoomboot) Ben wel gestopt hoor, al voor het infarct.
    Hoop veel van jullie te mogen leren en waar mogelijk zelf een stukje ondersteuning/bijdrage te kunnen leveren.
    Marja

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Voorstellen
Je informatie:

Voorstellen - Hartpatiënten Nederland
zondag 10 maart 2013
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Marly
Donna
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.