1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Bert Wulms
    Deelnemer

hallo allemaal,

ik ben myrthe, 31 jaar oud en heb al eens eerder wat op deze site geplaatst. Ik ben geboren met een transpositie grote vaten. In 1981 ben ik, toen ik 3 maanden oud was, geopereerd via de musterd of senning operatie. Dit is allemaal goed gegaan.Tijdens mijn leven sta ik onder controle bij het Erasmus mc en moet minimaal 1 keer per jaar op controle. Mijn leven ging prima, heb gestudeerd en zo’n 10 jaar geleden gaan werken als maatschappelijk werker. In 2006 is mijn oudste kind geboren en in 2008 mijn jongste. Naast het opvoeden van de kinderen werk ik 24 uur. Eind 2011 kreeg ik steeds meer klachten, ik was moe, vaak duizelig, had last van hartkloppingen, was duizelig en werd steeds kortademiger. Afgelopen zomer bleek dat er 2 behoorlijke lekken zaten in een vat dat de chirurg bij de operatie had gemaakt. Begin oktober zijn deze lekken door middel van stents dicht gemaakt, de ingreep is prima gegaan. Ik wilde mijn werk weer gaan oppakken maar voor de kerst merkte ik dat dit niet goed gaat. 12 uur is nog te doen maar alles wat daarboven komt is eigenlijk teveel. Ik ben moe, moe, moe en voel me nooit uitgerust. Mijn werk, het huishouden en de opvoeding van de kinderen is genoeg, eigenlijk kan ik er niks bij hebben. Ik rust overdag veel tussen de bedrijven door en ’s avonds duik ik het liefst na het eten mijn bed in. Het ontbreekt me aan energie om nog andere dingen te ondernemen. Daarnaast komen er weer wat duizelingen terug en krijg ik, als ik teveel doe, snel hoofdpijn. Hebben anderen ook deze klachten en hoe gaan jullie hiermee om?

groeten Myrthe

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: vermoeidheid
Je informatie:

vermoeidheid - Hartpatiënten Nederland
maandag 21 januari 2013
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Aysegül
Yvonne
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.