default-header

Sotalol vs. Amiodaron

Home Forums De jongere hartpatiënt Sotalol vs. Amiodaron

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #80312 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hoi! Ik gebruik nu weer sotalol en voorheen amiodaron. Eigenlijk is Amiodaron veel effectiever. Ik heb nu een soort abonnement op cardioversies. Maar zoals velen weten is Amiodaron enorm berucht om zijn bijwerkingen. Die ik trouwens niet echt heb ervaren. Ja, als je wat borrels te veel op hebt. Dan is je lever het even beu. En je moet uit de zon blijven. Ik wil eigenlijk de farmaceutische industrie oproepen om een minder giftige variant van Amiodaron op te leveren. En dan bedoel ik niet multaq. Want dat werkt niet goed. Eigenlijk moet er een amiodaron komen die niet giftig is en even goed werkt. Toen ik nog Amiodaron nam had ik nooit atriumfibrilleren. Met Sotalol soms wel. Al is het wel mogelijk om een ritmestoornis vooraf te onderdrukken door er meer van te slikken als je overslagjes hebt. Een soort aankondiging van atriumfibrilleren. Dus mocht iemand van Astrazeneca, Pfizer, Bayer, Bristol Meyers, Organon, Sanofi… etc.. Dit lezen.. Maak een variant van Amiodaron die niet giftig is en je hebt alle patiënten met ritmestoornissen helemaal gelukkig.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Sotalol vs. Amiodaron
Je informatie: