default-header

slecht (in)slapen

Home Forums Algemeen slecht (in)slapen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79795 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal,

    Drie maanden geleden ben ik geopereerd aan de mitralisklep. Ik ben nu goed aan het revalideren en ga maandag alweer even op het werk kijken. Tijdens mijn ’thuisperiode’ heb ik een paar keer een periode gehad waarin ik slecht sliep. Vaak niet in slaap komen maar ook niet heel lang doorslapen. Dit zorgt ervoor dat ik overdag een wrak ben en dus ook weer minder functioneer. Het is een visieuze cirkel.

    Heeft iemand hier ervaring mee en misschien wat tips om dit te doorbreken. Misschien is het juist goed om wat meer ritme in m’n leven te krijgen en meer uit m’n hoofd te komen.

    Alvast bedankt.

    Jordi

    #88305 Reageer
    volhoudster
    Deelnemer

    veel wandelen en fietsen in de buitenlucht,ook het revalideren is goed voor je lichamelijke en geestelijk welbevinden.
    flink de pas erin,en je gaat geheid uit je hoofd.als je op bed ligt,probeer naar je buik te ademen.het slapen zal dan veel beter gaan.
    sucses!! groetjes leny

    #88306 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    heb ook tijden dat ik of niet in slaap komt…of maar twee uurtjes slaap en dan weer klaar wakker ben…heel vervelend…en dan kan ik weer mega doorslapen..en gaat alles zoals het moet zijn…kan er geen vinger op leggen…

    maar zal geheid met mijn leeftijd te maken hebben..een collega heeft het ook..die is een jaartje ouder..we zitten bij het 50ste jaar…whhahahhaha..

    Soms denk je als je heel moe ben zal ik vast goed slapen..maar de ene keer is dat wel zo..en de andere keer weer niet…

    ik werk zelf fulltime..maar als ik zo’n weekje heb met dat beroerde slapen dan heb ik het ook wel gehad…dan blijf ik thuis een dagje…”thuis” werken…dan ga ik in de ochtend wat werk doen…dan even liggen in bed…vaak sukkel ik dan een uurtje in…en zo afwisselend..
    zodat ik toch ietwat bij tank…gelukkig gebeurd het niet al te vaak…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: slecht (in)slapen
Je informatie: