default-header

Reducing-Stent.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #80485 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste hartgenoten. Na vier by-passoperaties en 13 omleidingen kreeg ik in november 2013 te horen dat ik was uitbehandeld. Totdat er in het najaar van 2014 nieuws kwam over de reducing stent. Deze stent is 11 maart 2015 in het UMC-U bij mij geplaatst. Omdat deze ingreep nog nieuw is kan ik geen ervaringen van andere hartpatiënten vinden. Is er iemand, of weet u iemand, die met de werking ervaring heeft en deze met mij wil delen? Er is mij vooraf verteld dat de werking pas na twee tot vier maanden voelbaar moet zijn, maar nu is het alleen maar achteruit hollen. Ik kan nu echt niets meer. Naar het toilet of douchen, naar de markt of supermarkt, het is verleden tij. Kortademigheid en hartfalen treden al op als ik 10 meter heel rustig heb gelopen…….M.vr.grt. Walter Tjallinks.

    #92477 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Walter,

    Wat een heftig verhaal. Was jij de eerste in het UMC-U waarbij deze stent geplaatst is? Zou het anders niet mogelijk zijn om via het UMC-U met lotgenoten in contact te komen? Misschien is het een idee om je vraag ook op http://www.hart.volgers.org te plaatsen. Ik hoop voor je dat er lotgenoten gaan reageren.

    Heel veel sterkte gewenst.

    Hartegroet van Annemarie

    #92480 Reageer
    Walter2116
    Gast

    Dank je wel Annemarie. Ik ga zeker nu bij UMC U naar lotgenoten zoeken. Ik was ongeveer de 100e, dus er zullen zker mensen zijn die mij erover kunnen vertellen . Dank je wel voor deze tip.

    #92481 Reageer
    Roland
    Gast

    Niets te danken, Walter. Heel veel succes en sterkte met je situatie.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #92628 Reageer
    Frenkieboy
    Gast

    Hoi walter,

    4 bypassoperatie’s..dat is veel.
    Tegen mij zeiden dat niet meer dan 1 operatie kan hebben en ook geen bypassen meer erbij kunnen en nu al uitbehandeld bent

    Zo zie je maar dat iedereen weer anders in elkaar zit.

    Je hebt niks aan mij verhaal..maar ik wil je alle succes toewensen.

    Gr Frenk

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reducing-Stent.
Je informatie: