default-header

pijn op de borst

Home Forums Algemeen pijn op de borst

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #79623 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    ik heb sinds gister met vlagen een zware drukkende pijn op mijn borst, de pijn duurt misschien twee seconden. ook heb ik veel hartkloppingen en vooral bij het inademen voel ik dat, vanmiddag voelde ik ook pijn in mijn linker arm. ik ben 27, dan zou er toch haast niks mis kunnen zijn ? ik ben wel te zwaar ik ben 1.63 en weeg 84 kilo. ook rook ik en beweeg ik te weinig. ik heb gister een maag onderzoek gehad, weet niet of dat er wat mee te maken kan hebben ? groetjes denise

    #87486 Reageer
    zeefjes
    Deelnemer

    hoi hoi
    Ik wilde vragen hoe het nu met je gaat en of je nog steeds klachten hebt.
    Leeftijd zegt tegenwoordig niet zo veel meer en bij twijfel gewoon naar de huisarts gaan

    #87488 Reageer
    denise1984
    Deelnemer

    Hallo, ik heb geen pijn meer maar wel soms overslagen maar die had ik hiervoor ook al. Bedankt voor je interesse.

    Groetjes denise

    #87504 Reageer
    maccmaurice
    Deelnemer

    Hoi Denise,

    Ik ben ook 27 en heb sinds vorige week ook ritmestoornissen.
    Krijg jij hier ook medicijnen voor of komt het maar heel soms voor dat je het heb?

    Grt Maurice

    #87505 Reageer
    denise1984
    Deelnemer

    hoi maurice.

    ik heb elke dag wel een paar keer een fikse overslag maar of dat een ritmestoornis is weet ik niet maar ik denk het niet omdat ik in 2008 bij de cardioloog ben geweest al had ik toen deze klachten nog niet

    groetjes denise

    #87506 Reageer
    denise1984
    Deelnemer

    p.s mijn huisarts schuift het af op mijn psyche. een beetje kortzichtig vind ik dat. er zitten hartziektes in mijn familie mijn wijlen opa heeft meerdere keren een hartinfarct gehad en mijn moeder heeft AV-nodale re enrty tachy cardy. dat ik in 2008 bij de cardioloog ben geweest is volgens hem voldoende, ik heb meerdere keren een hartfilmpje laten maken maar die was op een snelle hartslag na goed, maar ok wat kun je nou eigenlijk vast stellen op een filmpje van een paar seconden ? bij mij komen de overslagen onverwacht. meestal in rust.

    #87510 Reageer
    tjinta
    Deelnemer

    Hallo
    Wat ik je adviseren is dat als jij het niet vertrouwd toch naar de huisarts om een verwijsbrief en naar de cardioloog een ecg en evt echo laten maken Want ik weet een ding vertrouw op je eigen gevoel en als je dat niet doet dan moet je doorgaan bij de huisarts zodat je naar de cardioloog kan.Sterkte en we horen het.

    #87516 Reageer
    Maria
    Deelnemer

    Hoi Denise.

    Ga op je instinct af en laat je door niemand ergens heen l*llen.
    Liever 1 onderzoek teveel dan 1 te weinig.
    Als jij het niet vertrouwd, dan moet je er voor gaan om je grondig te laten onderzoeken.

    Het is wèl zo slim, om een hartfilmpje te laten maken op het moment dat je pijn op je borst hebt.
    Dàn pas zien ze wat er loos is.

    Op het moment dat je gèèn pijn op je borst voelt en je een hartfilmpje laat maken, kan hij er heel gewoon “netjes” uit zien, net als bij mij de 1e keer.
    Dus maak een afspraak met je huisarts, dat je een hartfilmpje laat maken op het moment dat jij wèl wat voelt, dan is het een waarschijnlijke goede uitslag, in goede of verkeerde zin, maar dan heb je het meest kans op het goede antwoord.

    Van de andere kant bekeken.je overslagen……..het kan idd stress zijn.
    Je kan je overslagen in de medische hoek bekijken, maar miscchien ook vanuit je pers. leven
    Maar ik vind het advies van de vorige personen die jou hebben beantwoord echt niet verkeerd…..

    Laat je binnenstebuiten keren en Hopenlijk vinden ze niets bij jou <3<3

    Laat je het ons weten??

    Groet Maria

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: pijn op de borst
Je informatie: