default-header

partner

Home Forums Algemeen partner

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #80004 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    hallo allemaal

    ik ben een partner van een hartpatient en zoek een soort klankbord om met mijn angst om te gaan. kan dat op deze site?
    alvast bedankt voor reacties, edith

    #89198 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Edith,

    Welkom op het forum. Natuurlijk kun je op deze manier een klankbord proberen te vinden. Ik ben zelf hartpatiënt en mijn partner (ex) kankerpatiënt.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #89199 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Hallo Edith.
    Het is heel moeilijk om die angst kwijt te raken, ik ben zelf hartpatiënt, maar ben b.v. Al in paniek als mijn man maar griep heeft, hij heeft nu trombose, en elke keer als hij geprikt wordt zit ik met spanning heel de middag te wachten, want als het niet goed is wordt je gebeld door de trombosedienst, dus begrijp ik jou angst heel goed, maar echt helpen kan ik je niet, net wat ik zeg, ik ben de hartpatiënt maar ik heb de angst dat er wat met mijn man gebeurt. Maar het lucht wel op om er over te praten en dat kan hier heel goed, dus als je wilt, kun je altijd bij mij terecht, en kunnen we samen proberen met die angst om te gaan, ondanks dat ik zelf de patiënte ben, maak ik me meer zorgen om mijn man dan om mijzelf.
    Ik wens je veel sterkte en je weet het, wij op dit forum zijn er om alkaar te helpen en te steunen, heb ook lotgenoten op Facebook, daar is het meer privé, ik weet niet of jij ook FB hebt, maar daar kunnen we elkaar ook helpen.
    Tegen mij zeggen de mensen altijd.
    De mens lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest
    Lieve hartegroet Nesia.

    #89200 Reageer
    edith1
    Deelnemer

    hoi nesia en annemarie

    dank je wel voor jullie lieve reactie.
    wat goed dat je er zelf zo mee omgaat, nesia.
    het lijkt mij niet makkelijk om zelf niet bang te zijn als het je is overkomen.
    en moeilijk om ook zo bezig te zijn met de angst om een ander, he?
    je kunt het wel goed beschrijven, dat is al een ding.
    ik zat wel op facebook maar deed er niets mee dus heb het account verwijderd.
    mijn vriend is net weer terug uit ziekenhuis na hartinfarct, maar wij wonen niet samen dus dat maakt het naar mijn idee nog lastiger.
    nu ben ik bij hem maar moet natuurlijk weer es naar eigen huis en dat lijkt me super eng.
    zou het erg fijn vinden als ik hier af en toe mijn ei kwijt kan.
    gezondheid en groetjes toegewenst, edith

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: partner
Je informatie: