default-header

Pardon? Medicijnen die niet werken? Nou ik denk van wel!

Home Forums De jongere hartpatiënt Pardon? Medicijnen die niet werken? Nou ik denk van wel!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #80538 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste mensen,

    Ik ben het er totaal niet mee eens dat iemand die zijn ervaringen beschrijft na 1 jaar na haar operatie, dat er allerlei reacties komen (waaronder die van mij) over het effect van medicatie. Daarom een nieuw topic.

    Allereerst wil ik zoals als eerder aangeven dat ik zonder reguliere medicatie morsdood zou zijn. Zonder twijfel.

    Het ene medicijn is effectiever bij mij, dan het andere… maar de ene persoon is de andere niet. Ik val niet in de categorie ‘infarct’ patiënten en in de ritmestoornis patiënten. Maar mensen die gaan roepen dat medicijnen geen effect hebben moeten gewoon echt hun smoel houden. Zonder Sotalol, Amiodaron, Selokeen of Flecaïnide was ik allang morsdood. Dus kom niet aan met voedingssupplementen of a.vogel of andere kwakzalverij troep aan. Wees redelijk en als het zo makkelijk zou zijn, waren er amper nog ziekenhuizen met een cardiologie. Ik weet dat sommige medicijnen best wel wat bijwerkingen hebben. Met name statines, dat weet ik via een omweg. Ik slik ze gelukkig niet.

    Digoxine/Lanoxin is helemaal de schelmiel van de hartritmemedicatie. Leuk voor je antieke collectie. Nauwelijks werkzaam.
    Maar van mij mag alles wat geen directe oplossing heeft niet serieus genomen worden, hooguit ter ondersteuning. Ik kreeg in het ziekenhuis ook vitamine b complex en c in hoge doseringen.

    Jâh, is dat duidelijk of niet!!

    Groeten,

    Ebvdofda

    #92923 Reageer
    Anne Ellis
    Gast

    Is het mogelijk dat u uw taalgebruik een beetje aanpast?
    Zoals bv. het woord “smoel” of “schlemiel”….
    Jah…is dat duidelijk of niet? ook een niet al te vriendelijke uitspraak.
    Waarom bent u zo boos????

    Het zou fijn zijn wanneer u datgene wat u heeft geschreven nog eens leest en dan denkt…Hoe zou ik het vinden wanneer iemand anders zo schrijft?

    Kan me niet voorstellen dat u zich bewust bent van uw taalgebruik….
    U doet mij en velen met mij denk ik een groot plezier wanneer u wat respectvoller schrijft.

    Vriendelijke groet,

    Annelies

    #92924 Reageer
    Roland
    Gast

    @ Eenbeetjevanditendat,

    Het is helaas niet de eerste keer dat je een dergelijke toon gebruikt. Waarom??? Omdat iemand een andere mening heeft?

    Je kunt de teksten nog bewerken en je excuus aanbieden voor het woordgebruik. Anders hoop ik dat de moderator ingrijpt.

    Annemarie

    #92925 Reageer
    sandrar
    Gast

    Het ergste is nog dat ik, arme Belgische, moet googlen wat “Schlemiel” betekent 😉 Dus om internationaal te blijven, graag enkel AN-woordjes :cheer:

    #92926 Reageer
    Roland
    Gast

    Hoi Sandra,

    Ik moest even nadenken waar AN voor staat omdat wij ‘Hollanders’ over ABN spreken: Algemeen Beschaafd Nederlands. Maar dat ‘Beschaafd’ is helaas niet terug te vinden. :side:

    Groetjes,
    Annemarie

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Pardon? Medicijnen die niet werken? Nou ik denk van wel!
Je informatie: