default-header

paracetamol

Home Forums Help?!? paracetamol

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #92749 Reageer
    Hermann1001
    Gast

    Werkzame stof Nexium = esomeprazol. Staat op het doosje zelf en dat moet volgens mij dezelfde esomeprazol zijn, dat ik als generiek middel slik. Ik krijg het op voorschrift, omdat ik erg veel last van m’n maag had (maagpijn), vanwege het slikken van ascal (carbasalaatcalcium). Dat is een beruchte en bekende bijwerking van ascal. De klachten van maagpijn zijn gelukkig over. Brandend maagzuur en oprispingen, volgens Kruidvat het middel daartegen, had ik niet en ’t is ook maar de vraag, of je het tegen brandend maagzuur en oprispingen moet gebruiken. Maar ja, als de dokter het voorschrijft, moet je in Nederland het de eerste maanden zelf betalen (en wordt volgens mij niet in mindering gebracht op het eigen risico), dus is het eenvoudiger het zelf uit het schap te trekken.

    #92750 Reageer
    bindelsjo
    Gast

    het is altijd een vraag ? maar het komt ook op de Arts aan jongstleden is mijn vrouw hard gevallen kwam zelf niet meer overeind na een nacht toch maar stroppellend naar Arts hij zij niks gebroken want ander had u niet gelopen,dus pillen voor verslapping spieren en Paracetamol 1000ml 4 x p/dag. en smeren. was niet tevreden heb foto laten maken gelukkig niks gebroken wel gekneusd ,pijn was niet te verdragen toen ander pil Oxycodon 4 ml bij afhalen apotheek keek medewerkster raar op en zij bij al die medicijnen die u al slikt ( diabeet 2 hart operatie gehad geheugen slecht ) zal nog eens navragen bij arts, niks aan de hand gewoon slikken het zijn er maar 10. was niet gerust wat er voor bijwerkingen zijn dan ga je denken is dat wel goed,ook internet had geen goed antwoord. maar wat wil je toch maar 1 genomen en de uitwerkingen zijn nog niet gekomen is wel heel suf en slaapt veel . ik vraag me af is dat wel allemaal goed, zelfs ben ik ook hartpatiënt en doe zoveel mogelijk met natuurproducten ( vogel). maar we gaan de goede kant op gekneusde spieren hebben tijd nodig . grt bindels

    #93025 Reageer
    tjinta1
    Gast

    Dat bedoel ik nou maar, ik werd ff angstigend van het vorig verhaal, maar ook ik slik 4× 2 parcetamols op advies van de cardioloog . Ook als pijnstiller na bypass.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
Reageer op: paracetamol
Je informatie: