default-header

op zoek naar lotgenoten

Home Forums De jongere hartpatiënt op zoek naar lotgenoten

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #80094 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hoi mijn naam is daan en ben 36 jaar.

    Ik heb 13 jaar een eigenbedrijf gehad en liep goed en altijd met veel passie gewerkt.
    Nu kreeg ik in november 2012 te horen dat ik zuiker ziekte heb en nog geen 2 weken later kreeg ik een hart infarct,inmiddels is mijn bloedspiegel,suiker en alles weer aardig op pijl.
    En nog had ik veel pijn in mijn gewrichten,ook dat is onderzocht en blijkt dat ik reuma heb.
    Er worden nog allemaal onderzoeken gedaan over wat en hoe en welke vorm van reuma.

    Nu ben ik in februari 2013 moeten stoppen met mijn bedrijf want lichamelijk was het gewoon niet meer te doen.

    Dan kom je bij de gemeente om hulp te vragen,en ja dan heb je recht op een bijstand waar je natuurlijk nooit rond van komen.
    Nu is het eindelijks in gang gezet ,bijna half jaar later en is het nu pas in gang gezet.

    Zijn er meer mensen die in deze situatie zijn gekomen en mischien advies hebben.

    hoor het graag

    gr daan

    #89884 Reageer

    Wat een naar verhaal. Ik heb hier geen ervaring mee maar ik wens je wel heel veel sterkte. Ik heb zelf alleen hardnekkig AF dus ik kan nog werken.

    Wens je veel sterkte. Ik hoop dat je toch op de een of andere manier hersteld en dat je op de een of andere manier weer iets kunt opbouwen.

    Sterkte!

    Zomaar

    #90003 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Daan,

    Het feit dat je ziek wordt is al erg en dan kun je er eigenlijk geen financiële problemen bij hebben. Mijn man en ik hebben dit ook meegemaakt. Hij had een goede baan maar in 2005
    werd hij bij een reorganisatie boventallig verklaard. Hij was toen 47. Na een jaar thuis gezeten te hebben kwam hij in de detachering terecht. Dit betekende voor ons een weekend huwelijk door de grote afstand tussen werk en wonen. Maar hij had werk! Eind 2008 had hij werk in het westen en zou na een proeftijd van 6 maanden een vast dienstverband krijgen. In de 4e maand sloeg het noodlot toe, hij kreeg kanker. Voor behandeling nam hij iedere vrijdag een vakantiedag (!) op omdat die in Maastricht plaatsvond. Zaterdags een slechte dag en op zondagavond weer naar het westen. Vanwege zgn wachtdagen had een ziekmelding geen zin. Uiteindelijk is het vaste contract niet doorgegaan vanwege de ‘economische malaise’. Hij kwam toen ziek in de ww. Het kankerproces ging echter door, werd spierinvasief en een zeer zware 11-uur durende operatie volgde met daarbij ernstige complicaties. Hij is nu 100% afgekeurd. Naar omstandigheden gaat het goed hoewel de toekomst onzeker is. Ik wil dan ook niet te ver vooruitkijken. Als gezin zijn we nog compleet wat ik het aller belangrijkste vind. Maar dan het financiële stuk, ik heb er nachten van wakker gelegen. Uiteindelijk hebben we een financiële man in de arm genomen en is er duidelijkheid over onze situatie. Dit geeft ons zeer zeker een stukje rust.

    Ik wens je heel veel sterkte met je gezondheid en met je hele situatie.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #90002 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Als je volledig afgekeurd wordt is het echt een behoorlijke stap terug. 🙁
    Je gaat eerst eens even kijken waar je op kunt bezuinigen, gelukkig was daar bij mij een behoorlijke winst te behalen.
    Maar het heeft toch enige slapeloze nachten gekost voordat je aan de situatie gaat wennen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: op zoek naar lotgenoten
Je informatie: