default-header

Onbegrip voor hartpatienten

Home Forums Ik kom graag in contact met… Onbegrip voor hartpatienten

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door Steve.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #127636 Reageer
    Steve
    Deelnemer

    Hallo, Ik ben geboren met een hartafwijking en heb mijn leven daardoor met een beperking moeten leven. Aan de buitenkant is er niet veel van te zien, maar ik heb duidelijk wat minder energie dan anderen. Ik probeer mee te komen met anderen, maar dat lukt niet geheel. Mijn gebrek aan energie zorgt er voornamelijk voor dat ik wat stiller ben dan anderen. Ik ben hier in mijn leven al meerdere keren op aangesproken, maar ondanks dat ze weten wat de reden is ontvang ik alleen maar een hoop onbegrip. Daarnaast zijn er ook weleens situaties, waarbij ik niet anders kan dan te vragen of ze rekening met mij willen houden. Ook dan ontvang ik een hoop onbegrip; Ze doen het vaak met tegenzin of soms helemaal niet.

    Ik ben nu 37 en zit er op het moment behoorlijk doorheen omdat er laatst geen rekening met mij gehouden werd waardoor ik grote schade aan mijn leven opgelopen heb. Er is mij geadviseerd om contact te zoeken met lotgenoten, omdat ik daar mogelijk profeit bij kan hebben. Mocht je ook met soortgelijk onbegrip te maken hebben, dan hoor ik graag je verhaal en vooral ook hoe je daar mee om gaat.

    Alvast bedankt.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Onbegrip voor hartpatienten
Je informatie: