default-header

Nucleair onderzoek/hart scintigrafie

Home Forums Diagnostische onderzoeken Nucleair onderzoek/hart scintigrafie

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #78841 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste allemaal,

    Eerder heb ik mijn verhaal al geplaatst op de site, van hoe het begonnen is tot de onderzoeken die inmiddels uitgevoerd zijn. Welke echter nog geen duidelijkheid heeft geschept in mijn probleem.

    In het kort:
    Al ruim een jaar heb ik te kampen met verschrikkelijke vermoeidheid, waardoor ik nog tot en met september heb gewerkt vanaf oktober heb ik het advies van de H.A. gekregen om ivm met een te wachten operatie (aan voet) ende veel te hoge bloeddruk rust te nemen.
    Ik hoopte dat het beter zou gaan maar helaas. In de tussentijd is bekend geworden dat mijn choresterol ook te hoog is en de bloeddruk maar niet wil zakken. Inmiddels kreeg ik steeds vaker druk op de borst (alsof men een strakke band om me heen trekt) en pijn in de linkerarm (alsof die afgebonden wordt zoals bij het bloedprikken) vanonder de oksel tot in de pols. In december liep ik een trombosebeen op en werd daarvoor behandeld nu draag ik alleen nog een kous. In januari ben ik bij de cardioloog geweest en in februari heb ik een echo, holteronderzoek en fietstest gehad. Hieruit is alleen gekomen dat het hart soms overslaat, maar dit kon niet het probleem zijn. Ik kreeg metropolol en werd steeds beroerder, kon mezelf amper meer douchen.

    Het vervolg is een nucleair onderzoek, er is tot op heden niet echt duidelijk uitgelegd wat men daarop ziet. Op mijn vraag van stel dat het bloed in de arm om één of andere reden niet goed stroomt kan men dat dan ook zien, is geen arts die echt antwoord geeft.

    Kortom is er iemand die mij meer kan vertellen over het onderzoek en vooral het geen er uitgehaald kan worden. Tevens vraag ik me af of er mensen zijn die ook zo moeilijk duidelijkheid hebben gekregen en wat jullie er aan gedaan hebben.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Nucleair onderzoek/hart scintigrafie
Je informatie: