default-header

nieuw hier

Home Forums Even voorstellen nieuw hier

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #80304 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo Allemaal,
    Ik ben Karin en ik ben op mijn 40e hartpatiënt geworden. Ik heb de hartritmestoornis AVNRT en ik heb last van Multi PVCs. Inmiddels heb ik mijn 1e ablatie een maand geleden gehad. Negen dagen erna brak de ritmestoornis er weer doorheen. De aanvallen zijn korter dan voor de ablatie. Zijn er mensen die dit herkennen? Ik zou het heel erg fijn vinden om met mensen in contakt te komen die ook last hebben van hartritmestoornissen en deze klachten ook herkennen. En hoe gaan jullie ermee om? En hebben jullie ook daarna opnieuw onderzoek moeten doen of een tweede ablatie moeten ondergaan?
    ik ben benieuwd naar jullie reacties.

    groetjes

    #91119 Reageer
    kondor
    Deelnemer

    Hallo Karin,

    In 2008 heb ik een ablatie gehad in verband met anvrt slow pad. Omdat ik daarna klachten bleef houden zoals niet lekker worden, gepaard gaande met hartkloppingen na 3 maanden efo gehad. Er waren toen geen ritmestoornissen op te wekken dus ablatie anvrt geslaagd. Klachten bleven echter aanhouden en daarom werd er 2010 een reveal geplaatst. Daarop
    was wel te zien dat er ritmestoornissen optraden maar exacte plek niet te bepalen. Nogmaals efo gehad maar ritmestoornis weer niet op te wekken.
    Uiteindelijk second opinion gedaan met ook weer efo. Daar kwam paroxysmale boezemfibrilatie en boezemflutter als diagnose uit.
    Heb in 2013 pulmonale longvene ablatie gehad.

    Met groet,

    #91120 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Karin
    Ik weet helaas wat je doormaakt Ik heb zelf 3 x een Ablatie gehad een efo gehad .Helaas bleef ik problemen houden Er is toen besloten dat voor mij een pacemaker en de ablatie van de bundel van hiss het beste was. In het begin had ik er veel moeite mee vooral om dat soms nog steeds Af aanvallen heb .Ik heb ook nog medicatie er bij wat normaal niet nodig is maar spijt nee.Ik heb nu meer goede dan slechte dagen .Van een vrouw die helemaal niks meer kon zelf niet eten doe ik alles zelf weer,Ik hoop van harte dat jij ook straks weer lekker alles kan doen dikke knuffel

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: nieuw hier
Je informatie: