default-header

Na Dotterbehandeling problemen met stilstaan

Home Forums Na een operatie of behandeling Na Dotterbehandeling problemen met stilstaan

  • Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Anoniem.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #79527 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    In Okt vorig jaar heeft mijn vrouw een dotterbehandeling ondergaan in het AMC /A.dam waarbij er een lichte hartspier beschadiging is ontstaan.Nu op 4 Jan. ook nog eens getroffen door een licht herseninfarct wat gelukkig achteraf meevalt wel wat problemen met taal gebruik kan moeilijk op sommige woorden komen of kan niet op de benaming komen en motoriek van de vingers maar daar wordt ze nog voor behandeld.
    Nu wij inmiddels 2 mnd. verder zijn blijkt dat ze problemen heeft met stilstaan dat kan ze ongeveer een minuut dan begint ze te gapen wordt duizelig en misselijk als ze dan niet direkt gaat liggen gaat ze onderuit.De Neuroloog kijkt daar vreemd van op en denkt dat het toch hartklachten zijn.Zou het mogelijkerwijs door de beschadigde hartspier kunnen komen die bij het dotteren zijn ontstaan door onvoldoende bloed dat er naar de hersenen wordt gepompt?
    Komende week zijn wij weer bij de Cardioloog omdat uiteraard te bespreken.Herkend iemand van de Forum lezers dit probleem?

    #86767 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    [size=CMS2CMS_MEDIUM][center]In 2009 heb ik hetzelfde meegemaakt, De dotter procedure was nogal complex (zeer dunne aderen) en het hartinfarct duurde nogal lang waardoor ik zuurstof gebrek kreeg, dus tevens een herseninfarct.

    Heb een half jaar gerevalideerd, want mijn linkerarm werkte niet meer optimaal. Kon zelfs niet meer typen 🙁 .

    Ik heb zelf die problemen die uw vrouw heeft niet gehad, wel vreselijk vergeetachtig, maar bij een MRIscan bleek dat ik in het verleden al meerdere Tia’s heb gehad, waar ik niets van gemerkt heb.

    Ben heel benieuwd wat of de cardioloog gaat zeggen.

    Sterkte er mee en lieve groet van Vonnie[color=#8040FF][/color][/center][/size]

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Na Dotterbehandeling problemen met stilstaan
Je informatie: