default-header

Mijn eigen verhaal over de behandeling met stamcellen

Home Forums Stamcelbehandeling Mijn eigen verhaal over de behandeling met stamcellen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #79043 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ben een weblog gestart met mijn eigen verhaal over de behandeling met stamcellen.
    Bij mij blijven de kransslagaders dichtslibben, heb inmiddels 11 stents gehad , er is 12 keer gedotterd en ik heb 2 keer een openhartoperatie gehad met 5 bypasses.
    Uiteindelijk was het oordeel dat ik uitbehandeld ben.
    Dotteren gebeurt alleen nog maar bij een infarct of er vlak voor.
    Weinig perspectief dus.

    Totdat ik aanmerking kon komen voor behandeling met stamcellen.
    Die worden uit beenmerg gehaald en geïnjecteerd in de hartspier.

    Het verhaal is een verslag van de gehele behandeling, inclusief alle persoonlijke aspecten.
    Bedoeld voor mijzelf, maar vooral voor hartgenoten die er misschien steun uit kunnen halen.
    Of anderen die het gewoon interessant vinden om iets te lezen over een compleet nieuwe en vooral revolutionaire behandeling.
    Het begin is een aantal weken geleden gemaakt, ik probeer te blijven schrijven in de komende maanden, in ieder geval zeker zolang de behandeling duurt.
    Vergeet niet dat het een persoonlijk verhaal is, dus beslist geen wetenschappelijke verhandeling of iets dergelijks.
    Ik ben maar een eenvoudige sterveling…. om het zo maar eens te zeggen B)
    Maar wél met een stuk meer perspectief dan een tijdje geleden, dankzij deze behandeling!

    Geïnteresseerd? Ga naar : [url]http://www.denisdaytoday.blogspot.com[/url]

    Denis

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Mijn eigen verhaal over de behandeling met stamcellen
Je informatie: