default-header

Lekke aortaklep

Home Forums De jongere hartpatiënt Lekke aortaklep

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #80303 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Na jaren al een onverklaarbare ritmestoornis te hebben gehad. Zijn ze er eindelijk achter. Aortaklep lekt. Ze gaan die volgende week vervangen door een kunstklep.

    Aan de ene kant ben ik opgelucht Aan de andere kant snap ik niet dat ze het nu pas hebben gezien… electrocardiogram. Nou we zien wel….. Ik neem sowieso een kunstklep want de bloedverdunners was is toch al gewend. Wat moet dat moet…..

    #91109 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    vandaag wel je pilletje gehad? 😛

    #91110 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo een Beetjevanditendat,

    Raar dat de lekkage niet eerder is ontdekt en dan dermate dat er meteen besloten wordt tot vervanging. Wordt het een openhartoperatie of kan het bij jou via de hals- of liesader?

    Heel veel sterkte.

    Groet,
    Annemarie

    #91114 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Eenbeetjevanditendat,

    daar ben ik nog even. Jouw verhaal vind ik zo vreemd, kan er niks aan doen.
    Als je volgende week met spoed geopereerd wordt waarom hebben ze je dan naar huis laten gaan?

    Groetjes,
    Annemarie

    #91116 Reageer

    Omdat m’n collega me gisteren voor de zoveelste keer naar de EHH bracht en er toen meteen een TEE echo is gemaakt. Toen bleek die aortaklep flink lek te zijn. Omdat er op dat moment niets aan te doen was, en het niet levensbedreigend is. Hebben ze gebeld waar het zo snel mogelijk wel kon. Dat was in Leiden.

    Ik voel me nu best ok met heel veel oxazepam en amiodaron om de ritmestoornis te onderdrukken. Was eerst sotalol maar dat was niet sterk genoeg. Nu maar zien wat er zaterdag gaat gebeuren. Ik neem sowieso een kunstklep want ik ga het niet opnieuw laten opereren.

    Groeten,

    Ditendat

    #91117 Reageer

    @ Jacob…. Sorry voor mijn laatste bericht. Ik haalde je even door elkaar met iemand anders. Ik heb hier trouwens nog wel wat pillen in de kast die je voorgoed het zwijgen opleggen. Doosje amiodaron of 10000mg metoprolol of 8 stripjes oxazepam. Kies naar,

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Lekke aortaklep
Je informatie: