default-header

Kan het nog erger???

Home Forums Algemeen Kan het nog erger???

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79477 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Kan het nog erger…….op de dag dat ik hier meld dat het niet lekker gaat en het voorlopig niet trek om mijn verhaal af te maken…..belt s’middags de vriendin van mijn jongere broer, waarmee ik al jaren geen contact meer heb, dat hij nog geen maand geleden, na ernstige hartklachten, in elkaar is gezakt en een openhartoperatie heefd ondergaan waarbij hij 2 omleidingen heeft gehad. Daar de toestand momenteel, zelfs na de operatie, erg zorgwekkend is, heeft hij gevraagd contact met mij te zoeken.
    Ik ga er morgen naar toe.

    Hoeveel kan een mens nog meer hebben….?

    #86474 Reageer
    Admin Job Pieter
    Deelnemer

    Dit is dan een echte klap in het gezicht.
    Je zult wel enorm geschrokken zijn en waarschijnlijk verbaasd, door het feit dat er nu dan pas contact met je opgenomen wordt. Dit zal ook wel de nodige frustratie bij jou hebben losgemaakt….

    Heel veel succes en sterkte

    #86478 Reageer
    zeefjes
    Deelnemer

    Vraag me af of je al bij hem geweest ben en hoe dat dat geweest is voor beide.
    En een mens kan heel veel hebben.
    Men zegt dat je krijgt wat je aankan ook ik roep nu al heel lang hoeveel meer krijg ik nog en steeds als ik denk mijn rugzak is nu echt vol(zus overleden 9 jaar,vader overleden 31 jaar,moeder overleden 49 jaar)
    En nog veel meer familie,dan mijn eigen gezondheid hartpatient en sinds vorig jaar 13 januari icd draagster manlief hartpatient en iedere 2 jaar mijn zoontje naar de cardioloog omdat ook hij kans heeft op een erfelijke hartafwijking,dan mijn stiefvader nog even diagnose longkanker.
    In ieder geval hoop ik dat het contact met je broer nu weer goed kan gaan komen
    en geef niet op ooit gaat het zonnetje ook voor jou weer schijnen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Kan het nog erger???
Je informatie: