default-header

Jammer

Home Forums Voeding Jammer

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #78853 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Jammer dat wij jullie er niet mee kunnen helpen.
    Wij hebben hier alleen maar goede bedoelingen mee!

    Sterkte met alles.

    Groetjes Marjolein en Sonja

    #83336 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    sonmar schrijft:
    [quote]Beste hartgenoten,

    Wij hebben misschien wel een oplossing voor uw hartkwalen.
    Wij zijn in bezit van geweldige gezondheidsproducten

    Groetjes Sonja en Marjolein[/quote]

    ?????????????????????????
    Ik geef dit stukje op aan de admin om het “weg te jorissen” 😆

    #83337 Reageer
    sonmar
    Deelnemer

    Waarom ga je dat doen?

    #83338 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    sonmar schrijft:
    [quote]Waarom ga je dat doen?[/quote]

    Wat denk je zelf?

    #83340 Reageer
    sonmar
    Deelnemer

    Wij willen alle mensen met allelei kwalen helpen. Ik heb zelf gelukkig nog nooit iets gehad. en dat wil ik graag zo houden. De producten zijn echt goed en hebben al veel mensen wereldwijd beter gemaakt en gezond gemaakt.

    Ik zou het jammer vinden als je het zou doen.

    Groetjes Marjolein

    #83341 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Okee Marjolein, ik zal het uitleggen 🙂 (al wilde ik er verder geen energie in steken).

    Een lotgenotenforum is (in het algemeen toch :dry: ) niet bedoeld voor gratis reclamemakerij voor een eigen toko en bepaalde merkprodukten, en als iemand, die zich net registreert, binnenvalt met – als eerste bericht – duidelijk reclame voor – (voor mij nog mysterieus blijvende) – produkten, dan vind ik dat ongepast.

    Als jullie reclame willen maken voor jullie misschien wel geweldige produkten, kan dat (sinds ca 14 nov 2008) elders op deze site, namelijk via Google Ads (dat kost wel een beetje, en hartgenoten.nl zul je dan ook om toestemming moeten vragen (denk ik, ik weet niet precies hoe het werkt 😉 )):

    Zie het bericht hieronder van hartgenoten.nl over advertenties:

    Advertentie op Hartgenoten 14/11/2008 – 14:49
    Beste Hartgenoten,

    Zoals u misschien al heeft opgemerkt, zijn er op Hartgenoten.nl advertenties van Google geplaatst. Wij hopen dat u begrijpt waarom wij dit doen en willen u middels dit extra nieuwsbericht op de hoogte hier van brengen. De advertenties die geplaatst worden zijn gebaseerd op de inhoud van de pagina.Dit betekent dat wanneer er een artikel geplaatst wordt die betrekking heeft tot het stoppen met roken, er advertenties geplaatst worden van bedrijven die helpen met het gevecht tegen een sigaret.

    Wij zitten er bovenop om advertenties die niet geschikt zijn voor Hartgenoten.nl te verwijderen. Mocht u onverhoopt toch een advertentie tegenkomen waar van u vindt dat deze niet door de beugel kan, mail ons dan de advertentie en het internetadres dat bij de advertentie hoort. Wij zullen deze zo spoedig mogelijk verwijderen. Om bovenstaande reden kunnen wij u niet garanderen dat Hartgenoten.nl achter de inhoud van iedere advertentie zal staan.

    Met vriendelijke groet, Hartgenoten.nl

    Groet, Lisa.

    PS: ik zie net pas (15.55 uur) dat je het oorspronkelijke bericht hebt aangepast: het stukje over dat wij ook er mee “rijk kunnen worden” is weggehaald.

    #83343 Reageer
    Wandeltheo
    Deelnemer

    sonmar schrijft:
    [quote]Beste hartgenoten,

    Wij zijn Sonja en Marjolein.
    Wij hebben misschien wel een oplossing voor uw hartkwalen.

    Wij zijn in bezit van geweldige gezondheidsproducten die goed zijn voor ALLE mensen.
    Wil jij gezonder leven, van al je kwaaltjes af dan hebben wij misschien wel de oplossing voor u. Wilt u meer informatie over de producten dan horen wij graag van u.

    Groetjes Sonja en Marjolein[/quote]

    Sonja en Marjolein,
    Jullie zijn – mogelijk – best een paar leuke meiden om even mee aan de bar te zitten, maar zelfs dat kunnen we vanaf hier niet vaststellen. (misschien zijn jullie wel mannen?)
    In elk geval een paar slimme verkopers die op deze manier proberen jullie producten te slijten, wat dat ook mag zijn.
    Maar jullie methode stuit me zeer tegen de borst; ik zal er niet verder op in gaan, maar heb niet de indruk dat jullie hier veel verder gaan komen op deze site. Inderdaad zo snel mogelijk verwijderen. Zeg nou eerlijk: daarom is deze ook in het weekend geplaatst zeker!! Antwoorden hoeft niet ! Wegwezen wel !

    #83347 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Enerzijds ben ik toch blij dat een aantal hier een beschermende positie aannemen. Anderzijds vind ik het jammer dat het lijkt of Sonmar niet de mogelijkheid krijgt hun product te verdedigen.

    Wat is het product namelijk? Zijn er bewijzen? Zijn het gewoon gezondheids producten? Zijn het gekeurde producten?

    Eerlijk is eerlijk, dus eerst bewijzen voor we zo reageren.
    Ik heb de producten niet kunnen zien, dus er ook niet over kunnen oordelen.

    Groeten,

    Job

    #83349 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Job Pieter Tent schrijft:
    [quote]
    Wat is het product namelijk? Zijn er bewijzen? Zijn het gewoon gezondheids producten? Zijn het gekeurde producten?
    Eerlijk is eerlijk, dus eerst bewijzen voor we zo reageren.
    Ik heb de producten niet kunnen zien, dus er ook niet over kunnen oordelen.
    Groeten,
    Job[/quote]

    Ik begrijp dat je het oorspronkelijke bericht gisteren niet hebt gezien en ook dat je wel nieuwsgierig bent geworden naar die aangeboden produkten (wat wrsch ook de bedoeling was van het bericht, althans zo denk ik)…..

    om er achter te komen om welke “geweldige gezondheidsprodukten voor ALLE mensen” het ging (en waarmee je – btw – ook nog “rijk kon worden”! ) moest je contact opnemen Job….. gaan er bij jou dan geen belletjes rinkelen :dry: ?????

    Groeten.
    Lisa.

    #83350 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Ja Lisa, dan gaan er bij mij ook belletjes rinkelen. Ik heb er gister wat vluchtig overheen gelezen. Jullie hadden al een duidelijke statement geplaatst.
    Ik ben dus ook blij dat jullie er snel op hadden gereageerd.

    Zo te merken zijn ze ook niet meer terug gekomen. Ik had liever gehad dat ze zelf dit fatsoenlijker hadden aangepakt.

    Groetjes,

    Job

    #83351 Reageer
    sonmar
    Deelnemer

    Hoi Job,

    Ik lees net alle reacties na mijn geplaatst bericht en ik vind het jammer dat er zo op gereageerd is. Ik snap jullie reacties wel maar ik wist niet dat het zo hoog zou komen te zitten.

    Ik wil jullie echt alleen maar helpen. Ik kan je een presentatie laten zien waarin alles duidelijk wordt.
    Je moet het zien als een uitdaging! En zeker een uitdaging naar een gezonder leven.

    Als jullie willen dat ik niet meer schrijf dan hoor ik dat graag van u.

    Groetjes Marjolein

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
Reageer op: Jammer
Je informatie: