default-header

interview profielwerkstuk

Home Forums Interviews interview profielwerkstuk

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #81089 Reageer

    Geweldig toch zoals de techniek zich ontwikkelt. Het scheelt de patiënt een hoop geloop naar het ziekenhuis en geeft meer zekerheid. Ook voor het ziekenhuis lijkt het me kostenbesparend.

    #81090 Reageer

    Geweldig toch zoals de techniek zich ontwikkelt. Het scheelt de patiënt een hoop geloop naar het ziekenhuis en geeft meer zekerheid. Ook voor het ziekenhuis lijkt het me kostenbesparend.

    #81091 Reageer

    Geweldig toch zoals de techniek zich ontwikkelt. Het scheelt de patiënt een hoop geloop naar het ziekenhuis en geeft meer zekerheid. Ook voor het ziekenhuis lijkt het me kostenbesparend.

    #78556 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo,
    Wij zitten in 6vwo en doen ons profielwerkstuk over de pacemaker.
    Wij zoeken iemand die een paar vragen voor ons kan beantwoorden over hoe het is om een pacemaker te hebben.
    1. Welke klachten heb je ervaren voor de implantatie?
    2. Hoe lang heb je last gehad na de implantatie?
    3. Wat zijn de klachten die je nu nog hebt?
    4. Zijn er zelf punten die je zou verbeteren aan de pacemaker?
    5. Wat vind je van een pacemaker met wifi? http://www.reuters.com/article/2009/08/11/us-pacemaker-idUSTRE5790AK20090811

    Alvast bedankt

    #81638 Reageer
    bindelsjo
    Gast

    was kort van adem had pijn op borst.
    na implantatie geen last meer gehad alles ging weer goed heb er 8 jaar mee gedaan nu weer een nieuwe.
    ben daarna ook operatie gehad met wat omleidingen en nu gaat goed
    het enige wat ik zouw verbeteren was de levensduur.
    ik ben niet zo op de hoogte van de moderne techniek en heb ook geen wifi weet ook niet wat dat met de pacemaker te maken heeft,ben blij met deze uit vinding anders was ik er misschien nu niet meer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: interview profielwerkstuk
Je informatie: